Щоб відсвяткувати дні народження тих, хто народився на Різдво, Coca-Cola об’єдналася з португальським містом Кашкайш, щоб влаштувати величезну вечірку для однієї місцевої жительки.
Друзі та родина Олівії Уссьо, яких вона не бачила багато років, зробили їй сюрприз, коли вона гуляла по своєму місту, щоб знайти вуличних артистів, музику, феєрверки та різдвяну вантажівку Coca-Cola. Але всі вони були там, щоб відсвяткувати її день народження, а не Різдво.
Акція «Merry Birthday» була задумана, щоб вшанувати мільйони днів народження, затьмарених Різдвом, і заохотити людей святкувати їх разом.
Цей трюк ознаменував завершення глобальної кампанії «The World Needs More Santas» від WPP Open X, що складалася з чотирьох етапів.
Дизайнерська агенція AKQA працювала над «Merry Birthday» разом з креативною агенцією Ogilvy PR.