Бренд ароматизованих ромів Captain Morgan звернувся за допомогою до зірки соціальних мереж Ніколаса Фрейзера, щоб кинути виклик поширеним реакціям, коли люди обирають безалкогольні напої.
Кампанія, що демонструється на телебаченні та у диджитал форматі і вироблена продакшн-компанією Outsider, є першою рекламою нового безалкогольного варіанту Captain Morgan.
Створений агентством Anomaly, ролик має на меті кинути виклик негативному суспільному тиску, коли людей запитують «Чому ви не п’єте?», коли вони обирають безалкогольний напій.
«До запуску першої безалкогольної пропозиції Captain Morgan ми хотіли зробити щось веселе, щоб закликати людей зупинитися і подумати, перш ніж запитувати: «Чому ти не п’єш?». Ми сподіваємося, що ця реклама змусить людей сміятися і думати в рівній мірі, — сказав глобальний бренд-директор Captain Morgan, Саморі Гамбра. — Ми хочемо використати силу нашого маркетингу, щоб зробити відповідальне споживання алкоголю соціальною та культурною нормою, а партнерство з інтернет-сенсацією Ніком Фрейзером, який випромінює креативність, гумор та гостроту, допомогло донести важливе послання в унікальний та веселий спосіб».
Кампанія з інтернет-сенсацією Ніком Фрейзером у головній ролі черпає натхнення з відео «Why You Always Lying», яке стало вірусним у 2015 році.
Ніколас Фрейзер додав: «Було дуже приємно повернутися до мему, який я створив дуже давно — від виробництва до режисера і команди, все це було блискучим досвідом».
Як безалкогольний напій, кампанія сприяє прагненню компанії Diageo, якій належить Captain Morgan, охопити 1 мільярд споживачів повідомленнями про помірне споживання алкоголю до 2030 року.