Cadbury випустив паковання для справедливого розподілу шоколаду
29 Січ 2025, 16:05

Cadbury випустив паковання для справедливого розподілу шоколаду

Бренд шоколаду Cadbury представив кампанію «Made to Share», розроблену у партнерстві з глобальним креативним агентством VCCP.

Вона прославляє щоденні прояви доброти, які зближують людей, а також представляє лімітовану серію паковання для шоколаду Cadbury Dairy Milk, яке підказує, як можна поділитися шматочками, що містяться всередині.

Кожне лімітоване паковання пропонує, як можна розділити шоколад: у «справедливих» пропорціях, що базуються на відносній щедрості кожного друга чи члена родини.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Одна плитка втілює в життя розподіл праці, який є запорукою успішної подорожі: половина батончика — для того, хто вів машину, менша частина — для того, хто орієнтувався на місцевості, і лише кілька кубиків — для того, хто спав усю дорогу.

З 40 кубиками в кожній плитці оновлена упаковка пропонує новий веселий спосіб ділитися шоколадом, а також маленький спосіб відзначити щедрість близьких.

Розкажіть друзям про новину