Cadbury повторила свою грайливу кампанію, створену з VCCP London, «How do you NOT eat yours» для продовження щорічного полювання на великодні яйця. Cadbury сховала рідкісні яйця наполовину із білого та наполовину із молочного шоколаду, які, якщо їх знайдуть, можуть принести до 10 000 фунтів стерлінгів, якщо їх не з’їдять.
Цього разу обмін повідомленнями супроводжуватиметься публічними попередженнями по радіо, діджитал активах поза домом та рітейлом, щоб поінформувати мисливців про Creme Egg.
Кампанія включає два короткометражні фільми, створені режисером Джеффом Лоу.
The deliciously tempting eggs you must NOT eat are back! Introducing the latest iteration of our @CadburyUK Creme Egg campaign ‘How do you NOT eat yours’ once more putting the nation’s willpower to the test challenging them to resist eating the winning eggs and win up to £10000. pic.twitter.com/LAPHOmLj4k
— VCCP (@VCCP) January 16, 2023
Ліндсі Хомер, бренд-менеджер Cadbury, сказала: «Ця кампанія демонструє зухвалість бренду і спонукає людей взяти участь і трохи повеселитися. Допомагаючи вилікувати січневу нудьгу, бренд закликає націю подивитися, чи є в них те, що потрібно, щоб чинити опір смачному кремовому яйцю».
Джонні Паркер та Кріс Берч, виконавчі креативні директори VCCP London, додали: «Минулого року ця кампанія вразила шанувальників Creme Egg по всій країні, і ми раді її поверненню. Ми відстежуємо кожного переможця в міру його виявлення, так що ви навіть будете попереджені, якщо хтось буде знайдений у вашому місцевому магазині на розі в Кіддермінстері. Напевно, цього року ніхто випадково не з’їсть його…»
Минулого року Cadbury струсила свою традицію щорічного полювання за великодніми яйцями, запропонувавши учасникам-ласунам винагороду у розмірі 10 тисяч фунтів стерлінгів за здавання нез’їдених яєць.