Бренд вівсяних пластівців перетворив сніданок на язичницький ритуал
26 Бер 2025, 11:50

Бренд вівсяних пластівців перетворив сніданок на язичницький ритуал

Нова рекламна кампанія від виробника вівсяних пластівців Oat Cult приносить язичницький жах у час сніданку.

Створений креативним агентством Insiders, ролик — це похмурий любовний лист до культового кіно, що поєднує язичницькі ритуали, омаж на фільми жахів та британський гумор у сюрреалістичній оді пробіотичному вівсу.

Чорно-біла стрічка розповідає про сонного чоловіка, який готує собі сніданок у віддаленому котеджі, але потрапляє на моторошну церемонію, наповнену вівсом, що нагадує «Плетену людину» та «Сонцестояння».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину