Бренд будівельних інструментів створив власний рок-гурт
25 Тра 2023, 12:33

Бренд будівельних інструментів створив власний рок-гурт

Нова робота бренду інструментів Craftsman нагадала рок-групу 80-х, яка грала лише для майстрів та любителів домашнього ремонту в їхніх домівках.

Craftsman, 95-річний бренд будівельних інструментів, оголосив про свою нову креативну кампанію, яка привносить трохи рок-н-ролу в проекти з облаштування житла споживачів.

Кампанія під назвою «Do it with Craftsman» складається з двох 30-секундних телевізійних роликів: «Power tool ballad» та «Give it a kick».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Craftsman обрав креативне агентство Colle McVoy для кампанії, яка має на меті використати ностальгію, щоб вдихнути нове життя в бренд.

«Коли ви працюєте над DIY-проектом з правильними інструментами, ви відчуваєте себе впевненим і нестримним, майже як рок-зірка, – сказав Джон Нірланд, креативний директор Colle McVoy. – Ми хотіли привнести цю впевненість і відчуття в кампанію, тому створили домашній оркестр Craftsman, щоб підбадьорювати людей, коли вони виконували проекти по дому».

Розкажіть друзям про новину