Бренд будівельних інструментів створив власний рок-гурт
25 Тра 2023, 12:33

Бренд будівельних інструментів створив власний рок-гурт

Нова робота бренду інструментів Craftsman нагадала рок-групу 80-х, яка грала лише для майстрів та любителів домашнього ремонту в їхніх домівках.

Craftsman, 95-річний бренд будівельних інструментів, оголосив про свою нову креативну кампанію, яка привносить трохи рок-н-ролу в проекти з облаштування житла споживачів.

Кампанія під назвою «Do it with Craftsman» складається з двох 30-секундних телевізійних роликів: «Power tool ballad» та «Give it a kick».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Craftsman обрав креативне агентство Colle McVoy для кампанії, яка має на меті використати ностальгію, щоб вдихнути нове життя в бренд.

«Коли ви працюєте над DIY-проектом з правильними інструментами, ви відчуваєте себе впевненим і нестримним, майже як рок-зірка, – сказав Джон Нірланд, креативний директор Colle McVoy. – Ми хотіли привнести цю впевненість і відчуття в кампанію, тому створили домашній оркестр Craftsman, щоб підбадьорювати людей, коли вони виконували проекти по дому».

Розкажіть друзям про новину