Нова робота бренду інструментів Craftsman нагадала рок-групу 80-х, яка грала лише для майстрів та любителів домашнього ремонту в їхніх домівках.
Craftsman, 95-річний бренд будівельних інструментів, оголосив про свою нову креативну кампанію, яка привносить трохи рок-н-ролу в проекти з облаштування житла споживачів.
Кампанія під назвою «Do it with Craftsman» складається з двох 30-секундних телевізійних роликів: «Power tool ballad» та «Give it a kick».
Craftsman обрав креативне агентство Colle McVoy для кампанії, яка має на меті використати ностальгію, щоб вдихнути нове життя в бренд.
«Коли ви працюєте над DIY-проектом з правильними інструментами, ви відчуваєте себе впевненим і нестримним, майже як рок-зірка, – сказав Джон Нірланд, креативний директор Colle McVoy. – Ми хотіли привнести цю впевненість і відчуття в кампанію, тому створили домашній оркестр Craftsman, щоб підбадьорювати людей, коли вони виконували проекти по дому».