Компанія Vaseline має на меті підвищити обізнаність тайських споживачів про небезпеку сонячних опіків на заході та сході сонця, коли, на думку більшості людей, рівень ультрафіолетового випромінювання є низьким.
У новій кампанії, створеній у співпраці з агенцією Ogilvy Singapore, Vaseline розповідає споживачам про необхідність наносити сонцезахисний крем рано вранці та ввечері, щоб захистити шкіру від шкідливого впливу сонця.
Кампанія зосереджена на тому, що ультрафіолетові промені о 6 ранку і о 6 вечора можуть бути такими ж шкідливими, як і в будь-який інший час доби. Щоб донести цю ідею, кампанія перевертає зображення заходу та сходу сонця, перетворюючи їх на універсальний попереджувальний знак — “!”.
Кампанія використовує контекстні білборди, щоб нагадати споживачам про необхідність наносити сонцезахисний крем.
За даними Vaseline, лише 14,3% тайських споживачів знають, що сонце також небезпечне на сході та заході.
Луїс Пірек, старший глобальний бренд-директор Vaseline, сказав: «Місія Vaseline полягає в тому, щоб дати кожному здорову шкіру і дозволити жити без обмежень. Ми хочемо проінформувати громадськість про небезпеку впливу сонця на шкіру в будь-який час доби, і ця проста, але оригінальна ідея робить саме це!»
Ніколас Курант, головний креативний директор Ogilvy Singapore, сказав: «Тепер щоразу, коли ви будете бачити захід або схід сонця, вам нагадуватимуть, що потрібно нанести сонцезахисний крем».