Білборди з перевернутим заходом та сходом сонця нагадали про дещо важливе
29 Бер 2023, 11:55

Білборди з перевернутим заходом та сходом сонця нагадали про дещо важливе

Компанія Vaseline має на меті підвищити обізнаність тайських споживачів про небезпеку сонячних опіків на заході та сході сонця, коли, на думку більшості людей, рівень ультрафіолетового випромінювання є низьким.

У новій кампанії, створеній у співпраці з агенцією Ogilvy Singapore, Vaseline розповідає споживачам про необхідність наносити сонцезахисний крем рано вранці та ввечері, щоб захистити шкіру від шкідливого впливу сонця.

Кампанія зосереджена на тому, що ультрафіолетові промені о 6 ранку і о 6 вечора можуть бути такими ж шкідливими, як і в будь-який інший час доби. Щоб донести цю ідею, кампанія перевертає зображення заходу та сходу сонця, перетворюючи їх на універсальний попереджувальний знак — “!”.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія використовує контекстні білборди, щоб нагадати споживачам про необхідність наносити сонцезахисний крем.

За даними Vaseline, лише 14,3% тайських споживачів знають, що сонце також небезпечне на сході та заході.

Луїс Пірек, старший глобальний бренд-директор Vaseline, сказав: «Місія Vaseline полягає в тому, щоб дати кожному здорову шкіру і дозволити жити без обмежень. Ми хочемо проінформувати громадськість про небезпеку впливу сонця на шкіру в будь-який час доби, і ця проста, але оригінальна ідея робить саме це!»

Ніколас Курант, головний креативний директор Ogilvy Singapore, сказав: «Тепер щоразу, коли ви будете бачити захід або схід сонця, вам нагадуватимуть, що потрібно нанести сонцезахисний крем».

Розкажіть друзям про новину