Білборди у Великобританії зобразили помилки у автокорекції імен
05 Кві 2023, 12:19

Білборди у Великобританії зобразили помилки у автокорекції імен

Розбіжності в оплаті праці за етнічною ознакою перебувають у центрі уваги загальнонаціональної кампанії, яка прагне виправити упередженість в оплаті праці через призму збоїв автокорекції.

Кампанія Autocorrected Pay Gap ґрунтується на проблемі автоматизованих текстових підказок, які часто призводять до неправильної ідентифікації та виключення людей з несхожим ім’ям на імена їхніх співвітчизників з англійським походженням. Тобто, якщо ім’я невірне, то і зарплата може бути невірною.

Очолювана некомерційною організацією People Like Us, відзначає та підтримує професіоналів у галузі журналістики, маркетингу та комунікацій з різних національних меншин, і створена агенцією Worth Your While у співпраці з JCDecaux, зовнішня кампанія на вулицях Лондона та Единбурга використовує реальні помилки автокорекції, щоб підкреслити упередженість в оплаті праці.

Серед тих, хто підтримав кампанію, мер Лондона Садік Хан, який у Twitter підтримав обов’язкове звітування про різницю в оплаті праці за етнічною приналежністю.

Шираз Гульшер, співзасновник організації People Like Us, прокоментував це: «Проблема з такими незграбними і часто образливими автокорекціями полягає в тому, що вони увічнюють міф про те, що неангломовні імена є іноземними і важкими для вимови».

«І якщо ваше ім’я за замовчуванням піддається автокорекції, ваша зарплата може також за замовчуванням бути на 16% меншою, ніж у середньому по країні – це реальність, з якою стикаються люди з етнічно різноманітним походженням».

Кампанія ґрунтується на даних про те, що темношкірі, азіати, представники змішаних рас та інших меншин в середньому отримують на 16% меншу зарплату. Крім того, 67% осіб, які працюють у сфері професійних послуг з різноманітним походженням, вважають, що їхні білі колеги заробляють більше, а 24% підозрюють, що ця різниця становить до 5 тис. фунтів стерлінгів.

Незважаючи на це, парламент Великої Британії наразі не планує запроваджувати розкриття інформації про різницю в оплаті праці за етнічною ознакою. Відсутність прозорості в оплаті праці чоловіків і жінок була названа однією з причин, що стримують зусилля по досягненню рівності, оскільки жодне з шести найбільших рекламних агентств не публікує такі цифри.

Розкажіть друзям про новину