Туристична фірма On the Beach захопила показ Chanel, що проходив у Північному кварталі Манчестера, за допомогою серії нахабних зовнішніх активацій.
Порівнюючи відверто вражаючі ціни дизайнерського бренду з власними зниженими цінами на відпочинок, On the Beach розгорнула рекламу, щоб продемонструвати свою конкурентоспроможну цінову пропозицію.
Наприклад, в одному з рекламних оголошень оператора відпочинку було зображення сумочки Chanel зі словами: «У Туреччині ця сумка коштує на 5,093 фунти дешевше (Можете також поніжитися на сонці, поки ви там)».
Ще одне повідомлення: «£4,810?! Тімоті [Шаламе] і Кайлі [Дженнер] могли б провести два тижні в Бенідормі, де «все включено», за меншу суму, ніж ремінець цієї сумки».
На заході були присутні зіркові гості, серед яких був сам Шаламе, а також Вікторія Бекхем та акторка Крістен Стюарт.
«Наш головний офіс знаходиться в Манчестері, тому, коли ми почули, що Chanel приїжджає до міста, ми не могли не взяти участь у заході», — сказала Зої Харріс, директорка по роботі з клієнтами On the Beach.
«Давайте будемо чесними, що б ви хотіли мати — сумку Chanel чи пару двотижневих відпусток за системою «все включено» в Туреччині, Нью-Йорку чи Дубаї? Я впевнена, що деякі з присутніх знаменитостей і суперзіркових моделей побачили нашу рекламу і вже завтра зайдуть на наш сайт, щоб обрати собі вигідну пропозицію».
Мобільна реклама On the Beach їздила по центру Манчестера, а потім була припаркована біля входу на показ мод. Фірма також зарезервувала сусідній диджитал білборд на Олдхем-стріт.