Білборди Лондона стали місцем злочину, перетворились на НЛО та були знищені драконом
01 Гру 2023, 11:07

Білборди Лондона стали місцем злочину, перетворились на НЛО та були знищені драконом

Кампанія від американського онлайн-сервісу аудіокниг і подкастів Audible продемонструвала, як сторітелінг може трансформувати повсякденність.

Кампанія «This is The Story», створена агентством Fold7, включає спеціальну зовнішню рекламу, яка фокусується на трьох жанрах, доступних на Audible: наукова фантастика, тру крайм та фентезі.

Альберт Хоган, старший директор бренду та контенту Audible, сказав: «Разом з нашими партнерами Fold7 ми поставили собі за мету створити вражаючі OOH-роботи, які не лише демонструють трансформаційну силу слухання, але й розширюють діапазон жанрів, доступних нашим слухачам, показуючи, що Audible — це справжня домівка для сторітелінгу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожна робота відповідає своєму жанру за допомогою освітлення, 3D-ілюстрацій та FX-технологій.
Жанр фентезі виглядає так, ніби на нього напав лютий дракон: подряпаний, обгорілий і все ще тліючий за допомогою світлодіодного освітлення та диму, що виходить з нього. З написом: «Це історія про автостраду, яка перетворилася на справжнього дракона, що прокинувся від столітнього сну під проклятою горою».

Білборд на тему наукової-фантастики, здається, телепортується з медіа-простору в небо, з моторошним світлом, що світиться за ним, і димом, що надає йому потойбічної атмосфери. На ньому написано: «Це історія про той час, коли ви чекали, щоб вас підібрала інопланетна раса, яка десятиліттями тихо планувала свій напад на Землю».

Хоча білборд про тру крайм виглядає так, ніби в нього вдерлися через великий отвір, вирізаний у ньому, а всередині отвору — інтер’єр банківського сховища із золотими злитками, який намалював художник у 3D-перспективі. На борді написано: «Це історія про ту обідню перерву, коли ви підійшли до холодильника і виявили, що хтось вкрав ваші 53 мільйони фунтів стерлінгів під час найбільшого пограбування банку в історії Великобританії».

Слоган кампанії звучить так: «Audible. For the story you need right now».

Дейв Біллінг, виконавчий креативний директор Fold7, сказав «Наша кампанія «This is The Story» для Audible — це подарунок, який продовжує віддавати. Перед нами було поставлено завдання за допомогою спеціальної побудови OOH-сайтів продемонструвати, наскільки трансформаційним може бути чудовий аудіоконтент. У нас є інопланетяни, дракони та пограбування банків, і всі вони привносять дивовижний поворот у повсякденність. Ми сподіваємося, що вони принесуть трохи візуальної насолоди на зимові вулиці Британії».

Кампанія триватиме до початку грудня на чотирьох основних зовнішніх майданчиках Лондона та Манчестера.

Розкажіть друзям про новину