Гігант фаст-фуду KFC представив серію інтригуючих білбордів по всьому Гонконгу, секретний інгредієнт яких розкривається лише тоді, коли починаєш рухатися.
Зовнішня кампанія рекламує нову закуску Fing Fing Cajun Chips, де «fing fing» означає «трясти» кантонською мовою. З пакетиком гострої каджунської приправи, що додається до кожної закуски з картоплею фрі, цей пункт меню потребує гарного струшування.
Що стосується придорожніх дисплеїв, розроблених комунікаційною агенцією Edelman Hong Kong, то тут також можна знайти смачний, пряний сюрприз, якщо завзято потрясти головою. За чорними лініями вишукано заховане зображення закуски. Глядачам треба лише попрацювати, щоб заслужити своє частування.
Джон Кой, виконавчий креативний директор Edelman Hong Kong, пояснив, що кампанія має на меті відобразити задоволення від струшування картоплі фрі. Поки розглядалися більш складні технології, такі як доповнена реальність і лінзи, команда врешті-решт зняла шари і створила статичне зображення, яке винагороджувало публіку за те, що вона доклала трохи зусиль.