Інтернет-сервіс Amazon представив свою першу маркетингову кампанію з просування асортименту продуктів харчування під власною торговою маркою byAmazon.
Слоган кампанії «Food too, Who knew?» покликаний повідомити покупцям, що американський технологічний гігант має власний бренд продуктів харчування.
Створена креативною агенцією Red Brick Road, зовнішня реклама включає вісім різних «харчових посмішок Amazon» та набір контекстних оголошень, що рекламують продуктові товари, які відповідають певним частинам дня.
«Бананові посмішки» рекламують магазини поповнення запасів, включаючи йогурт, каву та банани byAmazon, «Креветкові посмішки» демонструють обідні страви на ходу, такі як салат з креветками, а «Чилі посмішки» рекламують асортимент смачних страв на вечерю з куркою Тікка Масала.
Зображуючи їжу у формі посмішки, що грайливо імітує знакову посмішку логотипу Amazon, зовнішня реклама має на меті донести повідомлення про новий проєкт бренду.
Зовнішня рекламна кампанія включає в себе рекламу на перехресних платформах, а також рекламу у тунелях та ескалаторах на станції Angel, що знаходиться в двох хвилинах ходьби від магазину Amazon Fresh у Лондоні.
Яскраві та сміливі фуд-фото демонструють асортимент якісних, смачних продуктів та страв, доступних на Amazon. Медіаплануванням та закупівлями займалась маркетингова агенція Rufus.
Це перший раз, коли компанія просуває споживачам асортимент, який був запущений одночасно і є доступним як в магазинах Amazon Fresh, так і онлайн.
Рекламна кампанія триватиме до 29 жовтня.