27 Кві 2023, 17:16

Бабусі та дідусі стали тіктокерами у ролику фаст-фуд бренду

На честь національного свята Таїланду Сонгкран компанія Five Star Chicken запустила зворушливу кампанію, яка нагадує молодим людям про необхідність відкласти свої телефони та поспілкуватися з родиною.

Кампанія «The taste that brings you home», створена агенцією BBDO Bangkok, залучила батьків, бабусь і дідусів трьох відомих тайських тіктокерів і навчила їх створювати контент.

Батьки, дідусі та бабусі перевтілилися у відеоблогерів, зірок міні-серіалів і навіть героїв фільму «Аватар», щоб переконати своїх відомих у TikTok дітей повернутися додому на свято та розділити з ними сімейну трапезу.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Свято Сонгкран — це час, коли багато тайців відвідують свої рідні міста, щоб возз’єднатися з родиною. Фільм кампанії відображає досвід молодих людей, які бачать своїх старших родичів у TikTok, а потім повертаються додому з пакетом курятини Five Star для особливого сімейного обіду.

Ролик, представлений у рамках кампанії, вже зібрав понад 5,8 мільйона переглядів, 20 тисяч вподобань і тисячі поширень.

Тасорн Бун’янате, головний виконавчий директор BBDO Bangkok, каже: «Понад 37 років Five Star Chicken пропонує смачну їжу, яка об’єднує родини. У цій кампанії ми зробили ще один крок вперед, знайшовши креативний спосіб привернути увагу молодого покоління та заохотити їх відновити зв’язок зі своїми близькими за спільною трапезою».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео