На честь національного свята Таїланду Сонгкран компанія Five Star Chicken запустила зворушливу кампанію, яка нагадує молодим людям про необхідність відкласти свої телефони та поспілкуватися з родиною.
Кампанія «The taste that brings you home», створена агенцією BBDO Bangkok, залучила батьків, бабусь і дідусів трьох відомих тайських тіктокерів і навчила їх створювати контент.
Батьки, дідусі та бабусі перевтілилися у відеоблогерів, зірок міні-серіалів і навіть героїв фільму «Аватар», щоб переконати своїх відомих у TikTok дітей повернутися додому на свято та розділити з ними сімейну трапезу.
Свято Сонгкран — це час, коли багато тайців відвідують свої рідні міста, щоб возз’єднатися з родиною. Фільм кампанії відображає досвід молодих людей, які бачать своїх старших родичів у TikTok, а потім повертаються додому з пакетом курятини Five Star для особливого сімейного обіду.
Ролик, представлений у рамках кампанії, вже зібрав понад 5,8 мільйона переглядів, 20 тисяч вподобань і тисячі поширень.
Тасорн Бун’янате, головний виконавчий директор BBDO Bangkok, каже: «Понад 37 років Five Star Chicken пропонує смачну їжу, яка об’єднує родини. У цій кампанії ми зробили ще один крок вперед, знайшовши креативний спосіб привернути увагу молодого покоління та заохотити їх відновити зв’язок зі своїми близькими за спільною трапезою».