01 Тра 2023, 11:40

Австралійський пивний бренд повернув свій культовий рекламний джингл 80-х

Один з найбільш знакових рекламних джинглів Австралії повернувся, оскільки пивний бренд Tooheys прагне знову залучити любителів пива.

Джингл «I feel like a Tooheys», який був написаний рекламними королями MoJo (Алланом Джонстоном та Аланом Моррісом) у 1979 році, з’явився у новій рекламі головного бренду на телебаченні, зовнішніх носіях, діджитал, радіо та соціальних платформах.

Джингл також буде випущений у вигляді треку на Spotify.

Кампанія, створена Thinkerbell, залучила Аллана «Джо» Джонстона до відродження бренду, а легенда реклами з’явився в епізодичній ролі у телевізійному ролику як глядач у натовпі.

Запуск збігається із запуском нової упаковки бренду, створеної агентством Weave, яка надає бренду «свіжий сучасний вигляд, одночасно відображаючи його багату історію» разом із джинглом.

Керівник відділу маркетингу материнської компанії Lion Australia, Кріс Аллан, сказав: «Tooheys — це бренд, який відзначає пиво з друзями вже понад півтора століття. У Tooheys є стільки всього, що можна полюбити, включаючи його культовий джингл, який, як ми вважаємо, знайде відгук серед існуючих шанувальників Tooheys, а також серед нового покоління любителів пива».

Кампанія розпочалася на тлі падіння обсягів виробництва пива в Австралії, де, згідно з дослідженням Австралійської асоціації пивоварів, загальне споживання алкоголю за останнє десятиліття скоротилося на 11%.
Категорія пива також стала надзвичайно перенасиченою завдяки вибуху крафтових пивоварень. Дослідження показало, що кількість австралійських пивоварень зросла з 360 у 2015 році до 740 у 2019 році. Однак на великі пивоварні припадає 90% продажів пива.

Споживачі пива стали менш лояльними до одного бренду і більш схильні до експериментів та дегустації нових сортів пива та напоїв загалом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео