Адвент-календар з порожньою коміркою  підкреслив нерівність у шоколадній індустрії
29 Гру 2023, 12:50

Адвент-календар з порожньою коміркою підкреслив нерівність у шоколадній індустрії

Кондитерська компанія Tony’s Chocolonely випустила адвент-календар, щоб привернути увагу до проблем шоколадної індустрії.

Розгорнувши упаковку, можна помітити, що плитки нерівномірно сегментовані, що символізує нерівність, з якою стикаються фермери, які вирощують какао.

Цю сувору правду розповідають навіть на різдвяних календарях бренду — і це не має значення, якщо йдеться про святковий сезон.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як показано в новому відео TikTok підприємця Макса Клименка, Tony’s Chocolonely залишила одне віконце свого календаря порожнім, щоб пролити світло на гіркий бік виробництва шоколаду. Це не випадок забутих кондитерських виробів, а навмисна пауза у зворотному відліку часу до Різдва, і все заради того, щоб висвітлити нечесні методи роботи.

Сюжет висвітлив тяжку долю 1,56 мільйона дітей, які нелегально працюють на плантаціях какао в Гані та Кот-д’Івуарі.

@maxklymenko Crazy reason behind the UNEVEN shape of this chocolate bar 🍫 Merry Christmas 🎄 #learnontiktok #business #brands #interesting #marketing ♬ original sound – Max Klymenko

Незважаючи на це, компанія врівноважила похмуре послання солодким кінцем, підкинувши по дві цукерки у комірки за 9 та 24 грудня. Загалом 25 цукерок, виготовлених за принципами справедливої торгівлі, помістилися у 24 віконцях.

Початкова реакція була неоднозначною: покупці у Великій Британії відзначили розчарування, яке відчули їхні молодші діти, коли зрозуміли, що одне віконце порожнє. Незважаючи на те, що Tony’s Chocolonely виправила плутанину і вибачилася, вона не прикрашає дійсність і навіть відправила адвент-календар в інші країни світу.

Сама назва «Tony’s Chocolonely» говорить про місію бренду, передаючи ізоляцію, яку відчував засновник Теун ван де Кекен, коли розпочав свій хрестовий похід за вільний від рабства шоколад. З роками те, що почалося як самотня боротьба, надихнуло ширший рух за етичне виробництво шоколаду.

Розкажіть друзям про новину