Адвент-календар з порожньою коміркою  підкреслив нерівність у шоколадній індустрії
29 Гру 2023, 12:50

Адвент-календар з порожньою коміркою підкреслив нерівність у шоколадній індустрії

Кондитерська компанія Tony’s Chocolonely випустила адвент-календар, щоб привернути увагу до проблем шоколадної індустрії.

Розгорнувши упаковку, можна помітити, що плитки нерівномірно сегментовані, що символізує нерівність, з якою стикаються фермери, які вирощують какао.

Цю сувору правду розповідають навіть на різдвяних календарях бренду — і це не має значення, якщо йдеться про святковий сезон.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як показано в новому відео TikTok підприємця Макса Клименка, Tony’s Chocolonely залишила одне віконце свого календаря порожнім, щоб пролити світло на гіркий бік виробництва шоколаду. Це не випадок забутих кондитерських виробів, а навмисна пауза у зворотному відліку часу до Різдва, і все заради того, щоб висвітлити нечесні методи роботи.

Сюжет висвітлив тяжку долю 1,56 мільйона дітей, які нелегально працюють на плантаціях какао в Гані та Кот-д’Івуарі.

@maxklymenko Crazy reason behind the UNEVEN shape of this chocolate bar 🍫 Merry Christmas 🎄 #learnontiktok #business #brands #interesting #marketing ♬ original sound – Max Klymenko

Незважаючи на це, компанія врівноважила похмуре послання солодким кінцем, підкинувши по дві цукерки у комірки за 9 та 24 грудня. Загалом 25 цукерок, виготовлених за принципами справедливої торгівлі, помістилися у 24 віконцях.

Початкова реакція була неоднозначною: покупці у Великій Британії відзначили розчарування, яке відчули їхні молодші діти, коли зрозуміли, що одне віконце порожнє. Незважаючи на те, що Tony’s Chocolonely виправила плутанину і вибачилася, вона не прикрашає дійсність і навіть відправила адвент-календар в інші країни світу.

Сама назва «Tony’s Chocolonely» говорить про місію бренду, передаючи ізоляцію, яку відчував засновник Теун ван де Кекен, коли розпочав свій хрестовий похід за вільний від рабства шоколад. З роками те, що почалося як самотня боротьба, надихнуло ширший рух за етичне виробництво шоколаду.

Розкажіть друзям про новину