Абсурдні ролики на честь Блек Фрайдей розповіли, як почати бігати
У період найочікуванішого розпродажу року, Чорної пʼятниці, ритейлер COMFY випустив новий рекламний хіт, традиційно створений разом із креативною агенцією Banda.
Основний посил роликів — знижки до Блек Фрайдей. Рітейлер обіцяє зниження цін на товари та розказує, як почати бігати (чом би й ні?):
У другому креативі акцент на пресейл в застосунку:
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Не зраджуючи собі, ми знову вдалися до веселощів. Сподіваємося, що креативні ролики з котиком-сороконіжкою не лише привернуть увагу до знижок у COMFY, а й піднімуть настрій дорослим і дітям.