Абсурдні ролики на честь Блек Фрайдей розповіли, як почати бігати
17 Лис 2023, 16:46

Абсурдні ролики на честь Блек Фрайдей розповіли, як почати бігати

У період найочікуванішого розпродажу року, Чорної пʼятниці, ритейлер COMFY випустив новий рекламний хіт, традиційно створений разом із креативною агенцією Banda.

Основний посил роликів — знижки до Блек Фрайдей. Рітейлер обіцяє зниження цін на товари та розказує, як почати бігати (чом би й ні?):

У другому креативі акцент на пресейл в застосунку:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Не зраджуючи собі, ми знову вдалися до веселощів. Сподіваємося, що креативні ролики з котиком-сороконіжкою не лише привернуть увагу до знижок у COMFY, а й піднімуть настрій дорослим і дітям.
Марія Назаренко
директорка e-commerce та маркетингу COMFY

Розкажіть друзям про новину