17 Лис 2023, 16:46

Абсурдні ролики на честь Блек Фрайдей розповіли, як почати бігати

У період найочікуванішого розпродажу року, Чорної пʼятниці, ритейлер COMFY випустив новий рекламний хіт, традиційно створений разом із креативною агенцією Banda.

Основний посил роликів — знижки до Блек Фрайдей. Рітейлер обіцяє зниження цін на товари та розказує, як почати бігати (чом би й ні?):

У другому креативі акцент на пресейл в застосунку:

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись
Не зраджуючи собі, ми знову вдалися до веселощів. Сподіваємося, що креативні ролики з котиком-сороконіжкою не лише привернуть увагу до знижок у COMFY, а й піднімуть настрій дорослим і дітям.
Марія Назаренко
директорка e-commerce та маркетингу COMFY

Розкажіть друзям про новину

Нове відео