Український fashion-бренд INTERTOP та масмаркет-бренд CHER’17 уже вдруге спричинили бум у соцмережах. Бренди створили лімітовану колекцію одягу і взуття сезону осінь-зима 2023. Новий рекламний кампейн — серія романтичних роликів, яка зібрала більше 4 млн органічних переглядів.
Усе відзнято в найкращих традиціях love story: осінь, зустріч головних героїв, кумедні моменти, переживання та щасливий фінал. Проте у відео репрезентовані романтичність і закоханість не тільки в людину, але і в погоду, осінь, стиль, одяг та взуття. А кожен з обраних образів підкреслює настрій героїні та її думки.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/1920h1080-10-1024x576.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/1920h1080-10-1024x576.jpg?x82823)
MMR першими дізналися всі подробиці про ідею колаборації, зйомки нових відео та результати промокампанії — подробицями ексклюзивно поділилися Таня Парфільєва, співзасновниця бренду CHER’17, та Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine.
Нещодавно INTERTOP спільно з CHER’17 представили другу частину колаборації «Love is love». Що надихнуло на її створення?
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/dyzajn-bez-nazvanyya-2449-300x300.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/dyzajn-bez-nazvanyya-2449-300x300.png?x82823)
Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine
Антон Бокий: Після шаленого успіху рекламної кампанії весняної колекції та самої колекції, звичайно, шанувальники наших брендів очікували від нас нового контенту на найвищому рівні. Ми не могли дозволити собі розчарувати наших клієнтів.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/dyzajn-bez-nazvanyya-2448-300x300.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2023/12/dyzajn-bez-nazvanyya-2448-300x300.png?x82823)
співзасновниця бренду
CHER’17
Таня Парфільєва: Мені як дівчинці завжди хочеться більше і більше романтики. Я була повністю впевнена в тому, що наші клієнтки також оцінять романтичний підтекст колаборації.
Які розглядались теми для рекламних роликів, окрім історії закоханості? Чи планували знову створити серіал-омаж уже на іншу тему?
Таня: Ми розуміли, які емоції хочуть відчути клієнтки CHER’17 та INTERTOP. Тому нам хотілось здивувати, а отже повторювати історію з омажем ми не могли. Цього разу ми обговорили більш «свіжу» та актуальну історію.
Було зрозуміло, що звичайними рекламними роликами, де ми демонструємо речі з нашої нової колекції, ми нікого вже не здивуємо… І тут згадались романтичні фільми, осінні love story з неймовірними історіями та костюмами, які й надихнули нас на створення нових рекламних роликів «Love is love».
Чи важче було створювати осінню кампанію після шаленого успіху весняної? Чи хотіли перевершити успіх попередньої колаборації?
Антон: Звичайно, у нас були амбіції, якщо не перевершити успіх весняної колекції, то хоча б вийти не з гіршим результатом. Адже минулого сезону ми випустили 6 роликів, і вони зібрали майже 7 млн органічного охоплення. Але результат перевершив усі очікування: ми випустили 3 відео, які зібрали 4 млн органічних переглядів.
Не пам’ятаю, щоб комерційна реклама брендів давала подібні органічні результати. Тобто успіх повторили, аудиторію знову здивували і налаштовуємо себе на нові цікаві ідеї та рекламні кампанії.
Хто займався створенням кампанії? Кому належить концепція колаборації?
Таня: Ідея романтичних роликів з’явилась у мене, але сценарій вже відшліфували всі разом, з командою. А от реалізацією нашого задуму займався Євгеній Таллер, з яким ми співпрацюємо вже не вперше, а тому довірились йому на всі 100%. І, як бачимо, недарма.
Скільки часу знадобилось для створення осінньої кампанії, включно з розробкою ідеї, пошуком сюжету та акторів?
Таня: Насправді у нас завжди мало часу на «подумати», бо тоді втрачається той самий азарт. Після того, як всі в команді затвердили ідею, уже на наступний день писався сценарій, а Євгеній Таллер запропонував акторів, які погодились одноголосно. Мені дуже подобається наш симбіоз з INTERTOP у прийнятті рішень. Тому все відбувалось доволі динамічно, але органічно.
Які канали комунікацій залучали до просування колаборації?
Антон: Як і минулого разу з серіалом-омажем, ми робили ставку на соціальні медіа, а саме на Instagram. Хоч Instagram — це не TikTok, там дуже важко залетіти в рекомендації, але все вийшло. Аудиторія миттєво відреагувала репостами, сотнями коментарів та відгуків.
Чи побачимо ми вашу спільну зимову колаборацію?
Таня: Наша колекція складається з осіннього і зимового взуття та аксесуарів. Тому для зимової частини ми відзняли окремий фотокампейн. Антон одразу запропонував мені спробувати себе в ролі третьої моделі кампейну. Я навіть не вагалася.
Це був цікавий досвід, коли сідаєш у крісло до візажиста вже готова давати свої побажання по макіяжу, а тобі у відповідь: «задача зробити так, ніби ти згоріла на сонці високо в горах, а волосся дуже сильно розвіяло вітром». Але вийшло все одно гарно, хоч і незвично.
Антон: Це ще один цікавий досвід у колаборації з брендом CHER’17. Ідея кампейну полягає в тому, що речі, хоч і теплі, проте універсальні, зручні та практичні, а ще й красиві та жіночні. І саме це ми хотіли нагадати українкам. Над фотокампейном працювала найкраща команда: fashion-фотограф Ендрю Грей та стилістка Тетяна Немченко. Результатом усі задоволені на 100%.