06 Гру 2023, 15:23

Як отримати 4 млн органічних переглядів: подробиці нової фешн-колаборації

Український fashion-бренд INTERTOP та масмаркет-бренд CHER’17 уже вдруге спричинили бум у соцмережах. Бренди створили лімітовану колекцію одягу і взуття сезону осінь-зима 2023. Новий рекламний кампейн — серія романтичних роликів, яка зібрала більше 4 млн органічних переглядів.

Усе відзнято в найкращих традиціях love story: осінь, зустріч головних героїв, кумедні моменти, переживання та щасливий фінал. Проте у відео репрезентовані романтичність і закоханість не тільки в людину, але і в погоду, осінь, стиль, одяг та взуття. А кожен з обраних образів підкреслює настрій героїні та її думки.

MMR першими дізналися всі подробиці про ідею колаборації, зйомки нових відео та результати промокампанії — подробицями ексклюзивно поділилися Таня Парфільєва, співзасновниця бренду CHER’17, та Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine.

Нещодавно INTERTOP спільно з CHER’17 представили другу частину колаборації «Love is love». Що надихнуло на її створення?

Антон Бокий
Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine

Антон Бокий: Після шаленого успіху рекламної кампанії весняної колекції та самої колекції, звичайно, шанувальники наших брендів очікували від нас нового контенту на найвищому рівні. Ми не могли дозволити собі розчарувати наших клієнтів.

Новина за темою
«Ми вирішили створити справжній тренд в аудиторії на цю колекцію»: подробиці колаборації CHER’17 та INTERTOP
Таня Парфільєва
співзасновниця бренду
CHER’17

Таня Парфільєва: Мені як дівчинці завжди хочеться більше і більше романтики. Я була повністю впевнена в тому, що наші клієнтки також оцінять романтичний підтекст колаборації.

Які розглядались теми для рекламних роликів, окрім історії закоханості? Чи планували знову створити серіал-омаж уже на іншу тему?  

Таня: Ми розуміли, які емоції хочуть відчути клієнтки CHER’17 та INTERTOP. Тому нам хотілось здивувати, а отже повторювати історію з омажем ми не могли. Цього разу ми обговорили більш «свіжу» та актуальну історію.

Було зрозуміло, що звичайними рекламними роликами, де ми демонструємо речі з нашої нової колекції, ми нікого вже не здивуємо… І тут згадались романтичні фільми, осінні love story з неймовірними історіями та костюмами, які й надихнули нас на створення нових рекламних роликів «Love is love».

Згадались романтичні фільми, осінні love story з неймовірними історіями та костюмами, які й надихнули нас на створення нових рекламних роликів «Love is love».
Таня Парфільєва
співзасновниця бренду CHER’17

Чи важче було створювати осінню кампанію після шаленого успіху весняної? Чи хотіли перевершити успіх попередньої колаборації? 

Антон: Звичайно, у нас були амбіції, якщо не перевершити успіх весняної колекції, то хоча б вийти не з гіршим результатом. Адже минулого сезону ми випустили 6 роликів, і вони зібрали майже 7 млн органічного охоплення. Але результат перевершив усі очікування: ми випустили 3 відео, які зібрали 4 млн органічних переглядів.

Не пам’ятаю, щоб комерційна реклама брендів давала подібні органічні результати. Тобто успіх повторили, аудиторію знову здивували і налаштовуємо себе на нові цікаві ідеї та рекламні кампанії.

Хто займався створенням кампанії? Кому належить концепція колаборації? 

Таня: Ідея романтичних роликів з’явилась у мене, але сценарій вже відшліфували всі разом, з командою. А от реалізацією нашого задуму займався Євгеній Таллер, з яким ми співпрацюємо вже не вперше, а тому довірились йому на всі 100%. І, як бачимо, недарма.

Скільки часу знадобилось для створення осінньої кампанії, включно з розробкою ідеї, пошуком сюжету та акторів? 

Таня: Насправді у нас завжди мало часу на «подумати», бо тоді втрачається той самий азарт. Після того, як всі в команді затвердили ідею, уже на наступний день писався сценарій, а Євгеній Таллер запропонував акторів, які погодились одноголосно. Мені дуже подобається наш симбіоз з INTERTOP у прийнятті рішень. Тому все відбувалось доволі динамічно, але органічно.

Які канали комунікацій залучали до просування колаборації?  

Антон: Як і минулого разу з серіалом-омажем, ми робили ставку на соціальні медіа, а саме на Instagram. Хоч Instagram — це не TikTok, там дуже важко залетіти в рекомендації, але все вийшло. Аудиторія миттєво відреагувала репостами, сотнями коментарів та відгуків.

Не пам’ятаю, щоб комерційна реклама брендів давала подібні органічні результати.
Антон Бокий
Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP

Чи побачимо ми вашу спільну зимову колаборацію? 

Таня: Наша колекція складається з осіннього і зимового взуття та аксесуарів. Тому для зимової частини ми відзняли окремий фотокампейн. Антон одразу запропонував мені спробувати себе в ролі третьої моделі кампейну. Я навіть не вагалася.

Це був цікавий досвід, коли сідаєш у крісло до візажиста вже готова давати свої побажання по макіяжу, а тобі у відповідь: «задача зробити так, ніби ти згоріла на сонці високо в горах, а волосся дуже сильно розвіяло вітром». Але вийшло все одно гарно, хоч і незвично.

Антон: Це ще один цікавий досвід у колаборації з брендом CHER’17. Ідея кампейну полягає в тому, що речі, хоч і теплі, проте універсальні, зручні та практичні, а ще й красиві та жіночні. І саме це ми хотіли нагадати українкам. Над фотокампейном працювала найкраща команда: fashion-фотограф Ендрю Грей та стилістка Тетяна Немченко. Результатом усі задоволені на 100%.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео