Кейс із Leobank був для нас справжнім професійним викликом. По-перше, бренд лише виходив на ринок своєї країни з новою моделлю необанка. По-друге, від початку робіт ми знали, що Google Ads не підтримує азербайджанську і відхиляє оголошення. Тож для розміщення реклами обирали альтернативні методи. Як нам вдалося суттєво знизити вартість встановлення застосунку та активації картки, а також, які інструменти виявилися найефективнішими, — розказуємо у кейсі.
З цим кейсом ми увійшли до міжнародного списку фіналістів Google Premier Partner Awards у категорії App Growth.
Вхідні дані
Бізнес-задача: видати 100 тисяч кредитних карток за 8 місяців.
Обмеження: за умови залучення платних каналів просування, вартість однієї установки застосунку не має перевищувати $2.
Період: у цьому кейсі розглядаємо результати співпраці з брендом за 7 місяців (листопад 2021-травень 2022).
Наша команда долучилася до проєкту у листопаді 2021. До початку співпраці бренд вже 5 місяців був на ринку. Завдяки кампаніям із передзамовлення їм вдалося залучити понад 15 тисяч клієнтів ще до релізу застосунку.
Рішення
Новий бренд необанку виходив на ринок Азербайджану в три етапи.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_1_leobank-1024x318.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_1_leobank-1024x318.png?x82823)
Тож над проєктом працювали одразу кілька команд:
Media
- просування лендингу Leobank через performance-кампанії на етапі Передзамовлення.
Mobile
- розробка ASO-стратегії;
- реалізація контентної та візуальної складової сторінок застосунку у сторах;
- подальше планування оптимізації.
Передзамовлення ⇒ Performance-кампанії
Основні цілі кампаній:
- залучити якнайбільше нових користувачів до лендингу, які заповнять форму щодо передзамовлення картки;
- збільшити показник впізнаваності бренду.
Перед запуском реклами ми виконали всі стандартні налаштування: впровадили на лендинг Google Tag Manager та налаштували Google Analytics. Окремо розробили технічні завдання щодо креативів, необхідних для запуску реклами.
З досвіду ми знали, що Google Ads не підтримує азербайджанську і відхиляє оголошення. Тому для розміщення реклами в цьому регіоні обрали альтернативу — Facebook та Instagram стали оптимальними інструментами для розміщення реклами в контексті цілей клієнта.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_2_leobank-1024x628.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_2_leobank-1024x628.png?x82823)
Підсумки performance-кампаній: Instagram Stories виявились найефективнішим інструментом просування.
За 2 місяці коефіцієнт конверсії performance-кампаній становив ~20% (від моменту переходу користувача на сайт до відправлення заповненої форми).
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_3_leobank-1024x282.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_3_leobank-1024x282.png?x82823)
За 4 місяці після запуску лендингу ми виконали поставлені клієнтом KPI щодо кількості залучених клієнтів. Реліз застосунку в App Store і Play Market відбувся на аудиторію, яка заповнила форму Передзамовлення.
Реліз ⇒ Mobile Marketing
Щоб користувачі охоче завантажували застосунок з App Store та Google Play Market, лише якісного фінтех-продукту недостатньо. Його сторінка в сторах має бути привабливою, оптимізованою, і паралельно — просуватися серед цільової аудиторії.
Створення ASO-стратегії для просування застосунку
Потрапляння застосунку до топу стору так само важливе, як і потрапляння сайту на перші позиції результатів пошуку у Google. Тож ми почали зі створення ASO-стратегії. Спочатку проаналізували нішу клієнта та зібрали всю ключову інформацію про продукт (онбордінг користувачів, roadmap тощо). На основі отриманих даних визначили стратегічні точки зростання та обрали відповідні маркетингові інструменти.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_4_leobank-1024x250.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_4_leobank-1024x250.png?x82823)
Текстовий контент для сторінок застосунку в сторах
Ми зібрали семантичне ядро для сторінок застосунку в сторах, враховуючи попит на релевантні ключові слова. Для App Store використали локалізацію en-UK, оскільки Азербайджан не має на цій платформі власної. Однак, спираючись на гіпотезу, що певна кількість пристроїв в Азербайджані може мати локалізацію RU, додали її також. Це дозволило додатково охопити до 20% цільової аудиторії продукту. Для Google Play зібрали семантичне ядро азербайджанською та російською мовами.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_5_leobank.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_5_leobank.png?x82823)
Враховуючи зібране семантичне ядро та особливість, що це перший необанк в Азербайджані, метадані та тексти повного опису застосунку ми також прописали двома мовами. Після А/В-тестування визначили оптимальний шаблон метаданих, який використали на всіх платформах.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_6_leobank.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_6_leobank.png?x82823)
Вже за півтора місяця за більшістю релевантних ключових запитів сторінки застосунку увійшли до ТОП-1 та ТОП-5 позицій в пошуку. Водночас ми додали брендові високочастотні запити до метаданих App Store. Застосунок почав ранжуватися вище за брендовими запитами конкурентів та отримував додатковий трафік.
Візуальний контент для сторінок застосунку в сторах
Привабливий дизайн сторінок в App Store та Google Play може збільшити конверсії в установки на 17-24%. Тож, щоб обрати найкращий варіант, разом з командою Leobank ми розробили кілька варіантів візуального контенту та додали до А/В-тестування.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_7_leobank.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_7_leobank.png?x82823)
Підкріплення ⇒ Платні канали просування
Завдяки попереднім рекламним кампаніям, бренд вже мав певний успіх у користувачів та отримав достатню кількість передзамовлень. Тож роботи із платними каналами просування в сторах ми розпочали лише на етапі Підкріплення. Використовували модель AIDA (AWARENESS-INTEREST-DESIRE-ACTION), яка передбачає поступове знайомство цільової аудиторії з брендом.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_8_leobank-1024x290.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_8_leobank-1024x290.png?x82823)
PPC-стратегія
Під час просування платними каналами ми мали ключове обмеження від клієнта: вартість однієї інсталяції не має перевищувати $2. З огляду на це обрали оптимальний набір інструментів, який мав сприяти досягненню основної бізнес-цілі клієнта — активації кредитної картки.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_9_leobank.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_9_leobank.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_10_leobank-1024x805.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2022/12/img_10_leobank-1024x805.png?x82823)
Результати
За визначений період ми не лише виконали план щодо кількості виданих карток, але й значно його перевищили. Нам вдалося суттєво знизити вартість встановлення та активації картки: в середньому за каналами вона не перевищувала $1. За 7 місяців робіт над проєктом з App Store та Google Play у підсумку було видано більше 380 тисяч карток.