380K+ карток за 7 місяців: як зробити новий необанк зіркою в Азербайджані. Кейс Leobank та Promodo
09 Гру 2022, 16:33

380K+ карток за 7 місяців: як зробити новий необанк зіркою в Азербайджані. Кейс Leobank та Promodo

Кейс із Leobank був для нас справжнім професійним викликом. По-перше, бренд лише виходив на ринок своєї країни з новою моделлю необанка. По-друге, від початку робіт ми знали, що Google Ads не підтримує азербайджанську і відхиляє оголошення. Тож для розміщення реклами обирали альтернативні методи. Як нам вдалося суттєво знизити вартість встановлення застосунку та активації картки, а також, які інструменти виявилися найефективнішими, — розказуємо у кейсі.

З цим кейсом ми увійшли до міжнародного списку фіналістів Google Premier Partner Awards у категорії App Growth.

Вхідні дані

Бізнес-задача: видати 100 тисяч кредитних карток за 8 місяців.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Обмеження: за умови залучення платних каналів просування, вартість однієї установки застосунку не має перевищувати $2.

Період: у цьому кейсі розглядаємо результати співпраці з брендом за 7 місяців (листопад 2021-травень 2022).

Наша команда долучилася до проєкту у листопаді 2021. До початку співпраці бренд вже 5 місяців був на ринку. Завдяки кампаніям із передзамовлення їм вдалося залучити понад 15 тисяч клієнтів ще до релізу застосунку. 

Рішення

Новий бренд необанку виходив на ринок Азербайджану в три етапи.

Тож над проєктом працювали одразу кілька команд:

Media

  • просування лендингу Leobank через performance-кампанії на етапі Передзамовлення.

Mobile

  • розробка ASO-стратегії;
  • реалізація контентної та візуальної складової сторінок застосунку у сторах;
  • подальше планування оптимізації.

Передзамовлення ⇒ Performance-кампанії

Основні цілі кампаній:

  • залучити якнайбільше нових користувачів до лендингу, які заповнять форму щодо передзамовлення картки;
  • збільшити показник впізнаваності бренду.

Перед запуском реклами ми виконали всі стандартні налаштування: впровадили на лендинг Google Tag Manager та налаштували Google Analytics. Окремо розробили технічні завдання щодо креативів, необхідних для запуску реклами. 

З досвіду ми знали, що Google Ads не підтримує азербайджанську і відхиляє оголошення. Тому для розміщення реклами в цьому регіоні обрали альтернативу — Facebook та Instagram стали оптимальними інструментами для розміщення реклами в контексті цілей клієнта.

Підсумки performance-кампаній: Instagram Stories виявились найефективнішим інструментом просування.

За 2 місяці коефіцієнт конверсії performance-кампаній становив ~20% (від моменту переходу користувача на сайт до відправлення заповненої форми).

За 4 місяці після запуску лендингу ми виконали поставлені клієнтом KPI щодо кількості залучених клієнтів. Реліз застосунку в App Store і Play Market відбувся на аудиторію, яка заповнила форму Передзамовлення.

Реліз ⇒ Mobile Marketing

Щоб користувачі охоче завантажували застосунок з App Store та Google Play Market, лише якісного фінтех-продукту недостатньо. Його сторінка в сторах має бути привабливою, оптимізованою, і паралельно — просуватися серед цільової аудиторії. 

Створення ASO-стратегії для просування застосунку

Потрапляння застосунку до топу стору так само важливе, як і потрапляння сайту на перші позиції результатів пошуку у Google. Тож ми почали зі створення ASO-стратегії. Спочатку проаналізували нішу клієнта та зібрали всю ключову інформацію про продукт (онбордінг користувачів, roadmap тощо). На основі отриманих даних визначили стратегічні точки зростання та обрали відповідні маркетингові інструменти.

Текстовий контент для сторінок застосунку в сторах

Ми зібрали семантичне ядро для сторінок застосунку в сторах, враховуючи попит на релевантні ключові слова. Для App Store використали локалізацію en-UK, оскільки Азербайджан не має на цій платформі власної. Однак, спираючись на гіпотезу, що певна кількість пристроїв в Азербайджані може мати локалізацію RU, додали її також. Це дозволило додатково охопити до 20% цільової аудиторії продукту. Для Google Play зібрали семантичне ядро азербайджанською та російською мовами.

Враховуючи зібране семантичне ядро та особливість, що це перший необанк в Азербайджані, метадані та тексти повного опису застосунку ми також прописали двома мовами. Після А/В-тестування визначили оптимальний шаблон метаданих, який використали на всіх платформах.

Вже за півтора місяця за більшістю релевантних ключових запитів сторінки застосунку увійшли до ТОП-1 та ТОП-5 позицій в пошуку. Водночас ми додали брендові високочастотні запити до метаданих App Store. Застосунок почав ранжуватися вище за брендовими запитами конкурентів та отримував додатковий трафік.

Візуальний контент для сторінок застосунку в сторах

Привабливий дизайн сторінок в App Store та Google Play може збільшити конверсії в установки на 17-24%. Тож, щоб обрати найкращий варіант, разом з командою Leobank ми розробили кілька варіантів візуального контенту та додали до А/В-тестування.

Підкріплення ⇒ Платні канали просування

Завдяки попереднім рекламним кампаніям, бренд вже мав певний успіх у користувачів та отримав достатню кількість передзамовлень. Тож роботи із платними каналами просування в сторах ми розпочали лише на етапі Підкріплення. Використовували модель AIDA (AWARENESS-INTEREST-DESIRE-ACTION), яка передбачає поступове знайомство цільової аудиторії з брендом.

PPC-стратегія

Під час просування платними каналами ми мали ключове обмеження від клієнта: вартість однієї інсталяції не має перевищувати $2. З огляду на це обрали оптимальний набір інструментів, який мав сприяти досягненню основної бізнес-цілі клієнта — активації кредитної картки.

Результати

За визначений період ми не лише виконали план щодо кількості виданих карток, але й значно його перевищили. Нам вдалося суттєво знизити вартість встановлення та активації картки: в середньому за каналами вона не перевищувала $1. За 7 місяців робіт над проєктом з App Store та Google Play у підсумку було видано більше 380 тисяч карток.

Розкажіть друзям про новину