Внутрішні герої, справжність, квантовий стрибок благодійності: 10 інсайтів з PR марафону
15 Лис 2023, 14:19
PR

Внутрішні герої, справжність, квантовий стрибок благодійності: 10 інсайтів з PR марафону

Професійні події — найкраще місце для нетворкінгу, неформальних зустрічей із партнерами та улюбленими клієнтами. А враховуючи обставини, в яких ми живемо після 24-го лютого, — це можливість особисто подякувати людям, які працюють заради перемоги. 8-го листопада MMR провів PR марафон, який об’єднав понад 400 українських креативників і представників найбільших національних бізнесів. 

Якщо коротко — було багато креативу та любові до рідного українського. А детальніше — в інсайтах Вікторії Гаркуші, Head of PR&SMM креативної маркетингової агенції MEX a member of HAVAS. 

Інсайт 1: переосмислення цінності людей

Спочатку через ковід, а потім через війну бізнесом відбулось суттєве переосмислення цінності людей. Оптимізація ресурсів і зміна фокуса на навички замість посадових інструкцій вибудувала нові підходи. Успішні компанії хочуть мати owned media, і для досягнення цієї цілі потрібна експертиза кожного працівника. Говоріть про ваших людей. Будьте у спільному контексті. Це надає підтримку, адже внутрішні клієнти є основними амбасадорами бренду. Як приклад — спецвипуск Райффайзен Банку та Forbes Ukraine «Разом з Україною», в якому компанія показує обличчя своїх внутрішніх героїв — працівників, розповідає про їхню працю і внесок кожного.

фото з виступу Анастасії Левко, керівниці з питань розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку

Інсайт 2: бути різними, але справжніми

Емоційна підтримка клієнтів є частиною комунікаційної стратегії свідомого бізнесу. Будьте різними, але справжніми. Такими, як ваші люди. Гумор і жарти залишаються актуальним контентом і виконують важливу функцію для аудиторії. Варто балансувати з інтертейментом, щоб бути доречними та не існувати поза контекстом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інсайт 3: проєкт як нові можливості для бізнесу

Проєкт може плануватись з однією метою, але в процесі реалізації відкрити зовсім інші можливості для бізнесу: розширити аудиторію, трансформувати позиціювання, змінити сприйняття. Важливо вчасно це помітити та посилити, використовуючи додаткові інструменти. Приклад — ПУМБ і проєкт «БезуМОВНА підтримка». Завдяки використанню TikTok як одного з інформаційних каналів команді вдалось омолодити аудиторію і зруйнувати стереотипи про банк як установу, яка через свою серйозність не може бути креативною. 

Інсайт 4: персональний бренд і блогер — це не одне і те ж саме

Особистий бренд — це не лише про красиві фото в соцмережах. Це ваша поведінка та спілкування «поза камерами»: у робочих чатиках, закритих ком’юніті, у черзі за кавою чи на касі в супермаркеті. Що про вас потім скажуть інші, і формує ваш справжній особистий бренд. Продавайте не себе, а через себе, і те, що вам близько. Будьте чесними зі своєю аудиторією, адже люди бачать нещирість.

Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку брендів

Інсайт 5: квантовий стрибок благодійності

Відбувся квантовий стрибок благодійності для українського бізнесу. У нас молода культура благодійності, тож це велика можливість зайняти свою нішу, знайти надійних партнерів і зробити дійсно якісний проєкт. Потужним прикладом є Нова пошта та її ініціативи, спрямовані на різні напрямки допомоги. Цьогоріч кейс Волонтерський рух Нової пошти «Свої для своїх» отримав нагороду MMR в номінації «Корпоративний благодійний фонд».

Інсайт 6: комунікаційна агенція як додаткові очі для бізнесу

Бізнеси відкриті до партнерської співпраці та готові делегувати агенціям майже всі проєкти, окрім внутрішніх комунікацій. Потужні компанії, які мають власні піар і маркетингові відділи, звертаються до агенцій саме за експертизою і нестандартними поглядами, на які через рутину бізнес не завжди має ресурс. Агенція — це партнер, якому ти довіряєш. Це додаткові очі, а не лише вільні руки. Тримати вузькопрофільного фахівця для кожного інструмента — нераціонально, а агенції мають досвід роботи з різними клієнтами та допоможуть ефективно реалізувати необхідну задачу.

Панельна дискусія «Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу»
Новина за темою
Інхаус PR-відділ & комунікаційна агенція: комбінація win-win

Інсайт 7: БФ та ГО як маркетингові гравці

БФ і ГО стають маркетинговими гравцями та залучають креативні команди з агенцій. Стало важко збирати кошти без інформаційної кампанії в медіа. Про вас мають говорити. Посилюється запит від бізнесу на КСВ проєкти, роботу з ветеранами, допомогу ВПО, адже клієнти хочуть бачити додаткову вартість у діяльності бренду.

Інсайт 8: перманентна робота над репутацією

Перманентно ми всі живемо у кризу. Кризу легше пережити лише тій компанії, яка постійно працює над своєю репутацією. Іноді ще до випуску позиції компанії на її захист стають звичайні люди: колишні працівники, клієнти, партнери. Серйозна криза потребує зовнішньої експертизи, адже клієнт автоматично займає позицію захисту, зовнішній експерт допомагає подивитись на ситуацію інакше. Якщо криза продукує щось довгоплинне і велике, необхідно спланувати інструменти на майбутнє.

 Будь-яка криза посилює бренд.

Інсайт 9: кожен крок компанії — потенційно медійна історія

Поняття «мікроприводу» зараз відсутнє, адже з будь-якого кроку компанії, який спрямований на підтримку, допомогу і покращення чийогось життя, можна зробити медійну історію, залучити аудиторію, отримати зворотний зв’язок, показавши вашу емпатійність і щирість.

Інсайт 10: оne voice бренду

Збереження оne voice бренду в усіх зовнішніх і внутрішніх комунікаціях — гарантія сталості та незламності бізнесу в публічному полі.

Розкажіть друзям про новину