10 Лис 2023, 14:32
PR

PR марафон: стратегії комунікацій від PR-експертів топових компаній

8 листопада понад 400 учасників долучилися до PR-марафону, організованому онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом ekonomika+. Протягом дня інтенсивного навчання фахівці з PR, комунікацій, власники бізнесів та топменеджери переймали досвід представників провідних брендів та агенцій. 

Місцем зустрічі PR-спільноти став UNIT.City. Ведучі заходу: Андрій Ковальський, ведучий новин «Факти» на ICTV та національного марафону «Єдині новини», та Катерина Волошина, головна редакторка MMR та продюсерка PR марафону. 

ведучі PR марафону

Відкрила марафон Анна Ільєнко, Sales & Development Director Gradus Research. Вона поділилася результатами нещодавнього дослідження споживачів та маркетинг-спільноти про те, якими мають бути комунікації брендів під час війни.

Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET, наголосила на важливості бізнесу знайти формати співпраці з державою та розповіла про досвід роботи FAVBET із МОЗ, Міністерством молоді та спорту, UNITED 24 та Мінцифри.

Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET

Як створювати комунікації з мільйонами органічного охоплення, поділився Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP, а що ж таке насправді особистий бренд, розповіла Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку брендів.

Як ПУМБ допомагав російськомовній аудиторії переходити на українську за допомогою проєкту «БезуМОВНА підтримка», поділилася Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ. Комунікація про лагідну українізацію від банку охопила понад 11 мільйонів контактів. 

Про комунікацію Нової пошти у соцмережах розповіла Head of SMM Нової пошти Дар’я Сторож, а як робити впливові соціальні проєкти, поділилися Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR, та Валерія Татарчук, засновниця фонду «Твоя опора».

Запис PR марафону можна придбати тут.

Що вигідніше для бізнесу — інхауз PR-відділ чи комунікаційне агентство, обговорили у форматі панельної дискусії Олеся Стойко, Managing Partner Havas PR Ukraine та PointeR Agency, Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу «Фармак», Ярослава Полякова, директор з корпкомунікацій ОККО, Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann. Модераторка — Оксана Рудюк, PR-директорка American University Kyiv. Учасниці дійшли висновку, що потрібно комбінувати обидва ресурси залежно від цілей бізнесу та масштабності PR-кампанії . 

учасниці панельної дискусії «Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу»

Анастасія Левко, керівниця з питань розвитку бренда роботодавця Райффайзен Банку, розповіла про комунікаційні виклики, з якими зіткнулася компанія під час війни: зберегти та об’єднати команду, потурбуватися про клієнтів та підтримувати країну. 

Про те, як бізнесу діяти під час кризи, надала рекомендації Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel.

Ваша репутація, вибудована роками, допоможе вам під час кризи. Тому важливо робити моніторинг, адже вчасно виявлене негативне згадування допомагає зменшити негативний вплив.
Катерина Співакова
керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel

Олена Бабикіна, керівниця департаменту комунікацій Cosmolot, переконана: благодійність не любить тишу. Про те, як створювати та комунікувати про КСВ-проєкти, вона розповіла на PR-марафоні. 

Про зміни комунікації в Укрзалізниці розповів Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу Укразалізниці.

Залежно від аудиторії комунікація Укрзалізниці має різні цілі. Українцям важливо доносити, що відбуваються правильні зміни, аби стимулювати людей повертатися з-за кордону додому. Натомість мета комунікації з міжнародною аудиторією — утримувати увагу світу до подій в Україні. Ми конкуруємо за увагу, а отже, і кошти урядів, міжнародних фондів, рядових людей усього світу. Більше прикладів героїзму — більше допомоги.
Олександр Шевченко
заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу Укрзалізниці

Побудову особистого бренда у форматі панельної дискусії обговорили Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, Денис Волосов, власник агенції «Люди Digital» та ком’юніті digital-людей The DVIZH, Руслан Бессонний та Тіна Завадська, співзасновники NAME PR. Модераторка — Аліна Щербина, засновниця PR-агенції «Великі історії», керівна партнерка LEAD business club. Учасники наголосили, що потрібно відрізняти персональний бренд та блогерство і фокусуватися насамперед на діях та побудові своєї репутації.

учасники панельної дискусії «Особистий бренд: як стати тією особистістю, за якою йдуть тисячі, а то й мільйони»

На PR-марафоні також відбулося нагородження призерів конкурсу PR-кейсів. Дізнатися імена переможців можна тут.

Організатори дякують партнерам PR-марафону: технологічному партнеру FAVBET, фінансовому партнеру ПУМБ, гостинному партнеру UNIT.City, компаніям «Небесна криниця» та Corsico Caffetteria, кондитерській компанії «Київський БКК», солодким партнерам Lantmännen Axa та BISCOTTI, партнерам Latinium та Jack Daniel’s. 

А також медіапартнерам: телеканалу ICTV 2, телеканалу «Київ», телеканалу «Еспресо», 33 телеканалу, радіо «Авторадіо», порталу «44.ua», онлайн-медіа «Ділова столиця», Postfactum, Ua.news, Marketer.ua, «Про гроші», «Перший бізнесовий», Cases media, компаніям ADV.EXPERT, GORODOK, Infovision, Hurma, Асоціації креативних індустрій України, Європейській Бізнес Асоціації та Асоціації IT Ukraine.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео