Company Logo
  • Новини
  • Лонгріди
  • Персони
  • Рейтинги
    • Переможці Відповідальна країна 2025
    • Відповідальна країна 2025: усі проєкти
    • Переможці Конкурсу PR-кейсів 2024
    • Конкурс PR-кейсів 2024
    • Відповідальна країна 2024: переможці
    • Відповідальна країна 2024: усі проєкти
    • X-RAY 2024: переможці
    • X-RAY 2024: всі учасники
    • Переможці конкурсу PR-кейсів 2023
    • Конкурс PR-кейсів 2023
    • Переможці X-RAY 2023
    • Відповідальна країна 2023: результати
    • Відповідальна країна 2023: ренкінг
    • Рейтинг PR агентств
    • Рейтинг PR-директорів
  • UA
    • RU
В Україні В світі
  • Призначення
  • PR
  • Креатив
  • Маркетинг
  • Mobile
  • Digital
  • Дизайн
  • Медіа
  • Social media
  • Тренди
  • Новини
  • Лонгріди
  • Персони
  • Рейтинги
    • Переможці Відповідальна країна 2025
    • Відповідальна країна 2025: усі проєкти
    • Переможці Конкурсу PR-кейсів 2024
    • Конкурс PR-кейсів 2024
    • Відповідальна країна 2024: переможці
    • Відповідальна країна 2024: усі проєкти
    • X-RAY 2024: переможці
    • X-RAY 2024: всі учасники
    • Переможці конкурсу PR-кейсів 2023
    • Конкурс PR-кейсів 2023
    • Переможці X-RAY 2023
    • Відповідальна країна 2023: результати
    • Відповідальна країна 2023: ренкінг
    • Рейтинг PR агентств
    • Рейтинг PR-директорів
  • UA
    • RU
В Україні В світі
  • Головна
  • Новини
  • Новини в Україні

Новини в Україні

Дизайн
«Не зупиняйся»: Нова пошта презентувала благодійну колекцію спортивного одягу
27 Жов 2023
«Не зупиняйся»: Нова пошта презентувала благодійну колекцію спортивного одягу
благодійність мода Нова пошта
Social media
Хайп чи лагідна українізація? Епіцентр сколихнув соціальні мережі цікавою акцією
26 Жов 2023
Хайп чи лагідна українізація? Епіцентр сколихнув соціальні мережі цікавою акцією
Епіцентр росія соціальні мережі Україна
PR
«АТБ» бере активну участь у вирішенні найважливіших соціальних проблем
26 Жов 2023
«АТБ» бере активну участь у вирішенні найважливіших соціальних проблем
АТБ Конкурс PR-кейсів соціальний проект
PR
«Гомілок вистачить на всіх»: як бренд «Наша Ряба» стає ближчим до споживачів
26 Жов 2023
«Гомілок вистачить на всіх»: як бренд «Наша Ряба» стає ближчим до споживачів PARTNER
комунікація брендів Конкурс PR-кейсів Наша ряба
PR
Як українські ліки в режимі реального часу підтверджують лікарям свою європейську якість: кейс «Фармак»
26 Жов 2023
Як українські ліки в режимі реального часу підтверджують лікарям свою європейську якість: кейс «Фармак»
Конкурс PR-кейсів Фармак фармацевтика
Дизайн
Українські бренди JUL та Katsurina створили спільну колекцію
26 Жов 2023
Українські бренди JUL та Katsurina створили спільну колекцію
JUL Katsurina колаборація мода
Медіа
Ігор Коломойський передав корпоративні права в медіахолдингу 1+1 media
26 Жов 2023
Ігор Коломойський передав корпоративні права в медіахолдингу 1+1 media
1+1 Media Україна
PR
«АТБ» набула іміджу символу миру та повернення під український прапор
26 Жов 2023
«АТБ» набула іміджу символу миру та повернення під український прапор
АТБ Конкурс PR-кейсів
Креатив
Як українські собаки в кіно ходили: у Києві відбувся показ фільму для людей і їх улюбленців
25 Жов 2023
Як українські собаки в кіно ходили: у Києві відбувся показ фільму для людей і їх улюбленців
Happy Paw благодійність кінопоказ
Креатив
Герой втратив голову у рекламі українських снеків
25 Жов 2023
Герой втратив голову у рекламі українських снеків
GRAPE Ukraine рекламна кампанія рекламні ролики
PR
Майстерність управління кризовими ситуаціями: антикризовий кейс видавництва «Ранок»
25 Жов 2023
Майстерність управління кризовими ситуаціями: антикризовий кейс видавництва «Ранок»
антикризові комунікації видавництво кризові комунікації
Креатив
VBET Ukraine презентує кампанію, що об’єднує всю Україну
25 Жов 2023
VBET Ukraine презентує кампанію, що об’єднує всю Україну
VBET Конкурс PR-кейсів рекламна кампанія рекламні ролики Україна
Креатив
Rikky Hype презентував «чоловічу» версію провокаційної кампанії на прохання хейтерів
24 Жов 2023
Rikky Hype презентував «чоловічу» версію провокаційної кампанії на прохання хейтерів
Rikky Hype комунікація брендів
Креатив
«Літні пригоди без шкоди»: як пройшла комунікаційна кампанія ЮНІСЕФ та ДСНС
24 Жов 2023
«Літні пригоди без шкоди»: як пройшла комунікаційна кампанія ЮНІСЕФ та ДСНС
Ogilvy UNICEF ДСНС комунікаційна кампанія
PR
Олександр Зінченко — амбасадор відповідальної гри VBET Ukraine
24 Жов 2023
Олександр Зінченко — амбасадор відповідальної гри VBET Ukraine
VBET амбасадори Конкурс PR-кейсів
PR
Конкурс PR-кейсів: останній день голосування
24 Жов 2023
Конкурс PR-кейсів: останній день голосування
голосування конкурс Конкурс PR-кейсів
Тренди
Новини чи робота: чому українці приділяють найбільше часу в месенджері
24 Жов 2023
Новини чи робота: чому українці приділяють найбільше часу в месенджері
Viber месенджери опитування
Тренди
Як розпізнати токсичного роботодавця на етапі інтерв’ю?
24 Жов 2023
Як розпізнати токсичного роботодавця на етапі інтерв’ю?
бренд роботодавця
1 … 140 141 142 143 144 … 317
Популярне
  • COLLISTAR надихнув українських жінок розкрити внутрішню красу PARTNER
  • Для недоношених малюків створили наматрацник із запахом мами
  • ІAB MIXX Awards 2025 оприлюднив шорт-лист учасників конкурсу
  • Том Круз піднявся на дах кінотеатру для реклами нової частини «Місія нездійсненна»
  • Чи є українські бренди інклюзивними: дослідження Kantar Ukraine

Пориньте у цікаву тему

Digital
Mobile
PR
Social media
Дизайн
Креатив
Маркетинг
Медіа
Призначення
Тренди

MMR Events

MRKTNG марафон 2025
Підписатись на розсилку за темами
Company Logo
  • Лонгріди
  • Новини
  • Події
  • Новини ринку
  • Контакти
Ми у соцмережах
Ekonomika Logo Delo Logo Home Logo Womo Logo
Матеріали, відмічені знаком R і PARTNER публікуються на правах реклами. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.
© MMR. Усі права захищені
Політика конфіденційності Умови використання
Designed by
Vintage Agency Logo
Developed by
Deco Agency Logo