Харківський папуга, кіт-розвідник, пес з Верховини та інші заколядували з екрану
21 Гру 2023, 11:46

Харківський папуга, кіт-розвідник, пес з Верховини та інші заколядували з екрану

У свої різдвяній рекламній кампаній нацональна мережа зоомаркетів MasterZoo вийшла з одним ключовим повідомленням «Ваші домашні улюбленці теж чекають на подарунки». Креатив для бренда створила агенція Taktika.

Як креативний хід знайшли рішення у форматі колядок, щедрівок та засівалок. Вони є давньою українською традицією, тож вирішили уявити, як би колядувалиі пухнасті особистості. А щоб передати різні характери та голоси персонажів, попрацювали з дикторами з різних міст України. 

У роликах продовжили попередній стиль анімації, що вже асоціюється з MasterZoo. Героїв показали колядниками, що стукають у двері крізь екрани. У самі колядки додали в цікавій формі головне повідомлення. Намагалися підкреслити особистість кожного персонажа і додати кожному свої фішки: харківське «тю», загадковість кота-розвідника і щирість пса з Верховини.

Новина за темою
«Тю», «канєшно» та «йо»: тварини заговорили діалектами різних регіонів України
Ми в MasterZoo віримо, що кожен улюбленець — це особистість. Тому закликаємо ставитися до них відповідно та вітати з усіма «людськими святами» — звичайно, і з новорічними також. Впевнені, що всі ми будемо трошки щасливіше, якщо коти, собаки, хом’яки та павуки теж знайдуть щось приємне під ялинкою.
Олексій Кокшаров
керівник департаменту розвитку бренду MasterZoo

Щоб адаптувати креатив під аудіо в торгівельних центрах, на радіо і в самих магазинах Masterzoo розробили аудіоформати роликів. Тому почути можна і щедрівку морської свинки з Одеси, і засівалку кролиці з Києва, і колядку кішки з Хмельницького.

Розкажіть друзям про новину