Реклама під нахилом: креативники відтворили складність маршруту Тур де Франс
02 Лип 2025, 15:48

Реклама під нахилом: креативники відтворили складність маршруту Тур де Франс

На честь цьогорічного Тур де Франс креативники створили зовнішню рекламну кампанію, де оголошення були названі так, щоб точно відповідати куту нахилу деяких з найбільш знакових підйомів велосипедної гонки.

Наприклад, найкрутіша ділянка Кол де ла Лоз досягає 24%, тому постер нахилений саме на 24 градуси. Те саме з Отакам на 13% і Мон Ванту на 12%.

Кампанія була розроблена TV 2 Denmark, офіційним мовником гонки в Данії. Вона була створена внутрішньою командою TV 2 Creative.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео