Маленький зайчик-помічник став героєм кампанії українського бренду товарів для догляду всієї родини
21 Гру 2023, 17:04

Маленький зайчик-помічник став героєм кампанії українського бренду товарів для догляду всієї родини

Фахівці AdShot Creative на замовлення Afina Group створили сімейний ролик для нового українського бренду товарів для догляду всієї родини Вухастик. Відеосюжет з маленьким пухнастим зайчиком-помічником, який транслюється на національному телебаченні, розкриває теплу історію сімейного комфорту під час рутини прання дитячих речей.

Продукція бренду Вухастик підходить для всієї родини, саме тому ми намагалися передати ці відчуття у відео, підкреслюючи турботу про малюка та задоволення від взаємодії з брендом як у дітей, так і у дорослих. Сподіваюсь, що глядачі відчують те тепло, яке ми вклали в цю роботу. Співпраця над цим проектом була справжнім задоволенням для нашої команди.
AdShot Creative

У ролику підкреслено важливість моментів, які стають частиною повсякденного життя і які можна зробити більш комфортними та приємними разом з Вухастиком. 

Ми хочемо, щоб глядачі запам’ятали нас як сімейний бренд для чистоти та створення затишку для всієї родини. Продукція ТМ Вухастик — це не лише безпека та контроль якості на кожному етапі, це також турбота та комфортний  догляд, лагідний, як і сам Вухастик. Нам важливо, щоб цей пухнастик став невід’ємним другом як для малюків, так і для дорослих. Гадаю, ми змогли відобразити це у нашому відео.
Світлана Попова
Chief Marketing Officer Afina Group

У роботі над створенням відео перед агенцією стояло завдання зафіксувати прості, але важливі моменти сімейного життя.

“Співпраця з AFINA GROUP була неймовірним досвідом для нашої агенції. Ми впевнені, що цей рекламний ролик створить емоційний зв’язок із глядачем, роблячи бренд ТМ Вухастик невід’ємною частиною кожної української родини”, — додають в AdShot Creative.

Трансляція ролика на національному телебаченні триває, і Вухастик став частим гостем у домівках українців, даруючи господиням та їх сім’ям безпечний догляд, затишок та комфорт.

Рекламна кампанія є першим національним маркетинговим просуванням ТМ Вухастик і, окрім ролика на телебаченні, включає в себе також діджитал-активність.

Розкажіть друзям про новину