Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
Різдвяна історія з благодійною метою
Під час трансляції концерту «Різдво. Ти не один» на телеканалах 1+1 Україна, ТЕТ і на платформі кіно та телебачення Київстар ТБ проходитиме збір коштів на підтримку дітей, що навчаються в освітніх осередках державної установи «Школа Супергероїв» при лікарнях. Ці освітні центри діють по всій Україні за підтримки Першої леді України Олени Зеленської. Кураторкою та головою піклувальної ради установи є ведуча Наталія Мосейчук, а 1+1 media виступає генеральним медіапартнером. Стати благодійником можуть всі охочі, перейшовши до та під час ефіру на спеціальну Банку громадської організації Small Heart with Art, яка вже доступна за посиланням.
Тімоті Снайдер зібрав $950 000 на систему сенсорів «Безпечне небо» і вирішив не зупинятися
Тімоті Снайдер разом з чотирма професорами провідних вишів світу зібрав $950 000 на систему виявлення повітряних цілей «Безпечне небо». Зібрані кошти покривають вартість 2500 сенсорів і дозволять захистити від дронів та ракет Сумську, Одеську, Миколаївську та Херсонську області. На цьому професор вирішив не зупинятися і продовжує збір, його друга ціль — ще $950 000. Наступні на черзі — Харківська, Кіровоградська, Полтавська та Черкаська області.
АЛЛО запрошує у простір подарунків на святкових ярмарках у 18 містах
Святковий настрій, подарунки, ще й бонуси на покупки — все в одному місці, адже Україною їде різдвяний тур «Доставка казки до вашого міста» Нової пошти. Від Полтави і до Чернівців — у 18 містах України тисячі дітей візьмуть участь в інтерактивних виставах. Маркетплейс став партнером чарівних подій та нараховує гостям 500 АЛЛО Грошей на купівлю подарунків до свят. Навколо траків, на подвір’ї ярмарку, розмістилися сфери-іглу, де партнери туру пропонують розваги для дітей та дорослих. Так, найменші гості простору АЛЛО можуть протестувати популярні дитячі подарунки: помалювати на планшетах чи створити власний артоб’єкт 3D-ручкою. А батьки можуть підзарядити свої гаджети, а ще — отримати бонуси в розмірі 500 АЛЛО Грошей для покупок подарунків для родини. Кожна одиниця АЛЛО Грошей дорівнює 1 гривні знижки. Для їх отримання потрібно зареєструватися на сайті АЛЛО.
#LEGOwithUKRAINE: UNITED24 зібрала понад 13 млн грн у проєкті
У проєкті #LEGOwithUKRAINE платформа UNITED24 зібрала 13,5 мільйонів гривень, що будуть направлені на відбудову України. Після старту проєкту на заклик UNITED24 відгукнулися творці LEGO з усього світу. Вони запропонували десятки варіантів продовження колекції українських пам’яток. Тож до наступного дропу увійдуть: Ханський палац у Бахчисараї, Одеський національний академічний театр опери та балету, Підгорецький замок на Львівщині, київські Золоті ворота та Миколаївська астрономічна обсерваторія. Над конструкторами працюватимуть митці з Німеччини, Польщі та США. Запуск нової колекції запланований на весну 2024 року.
Напередодні Дня Святого Миколая компанія METRO Україна здійснила мрії 151 дитини
Співробітники компанії METRO Україна разом із благодійним фондом «Діти Героїв» здійснили мрії 151 дитини до Дня Святого Миколая 6 грудня. Акція «METRO Миколай» мала на меті подарувати святковий настрій та повернути віру в диво дітям, які втратили своїх батьків унаслідок війни. На спеціальній платформі презентували виставку дитячих малюнків, які відображали те чи інше бажання. З усіма маленькими художниками можна було познайомитись ближче: прочитати їхні реальні історії та дізнатись, про що вони мріють найбільше. Працівники компанії мали можливість стати персональним Миколаєм: обирали підопічного, натиснувши «здійснити мрію», та надсилали йому подарунок через поштову кімнату в ТЦ METRO.
8 000 000 грн на відбудову шкіл від мережі мультимаркетів «Аврора»
4 000 000 грн вдалося зібрати завдяки благодійній акції «Козаки та Аврора: у пошуках скарбів». «Аврора» подвоїла суму збору та додала ще 4 000 000 грн від себе.
«Рятуємо всюди, де наші люди»: підрозділи ДСНС отримали ще 3 рятувальні всюдиходи зимової комплектації
У межах благодійної ініціативи WOG «Рятуємо всюди, де наші люди» було зібрано 22,8 мільйонів гривень, які переказали через United24 на 4 рятувальні всюдиходи українського виробництва «Богун-2». Перший всюдихід відправився до підрозділу ДСНС Херсонщини через тиждень після підриву Каховської ГЕС. А 20 грудня команда передала 3 всюдиходи підрозділам ДСНС на ті напрямки, де вони найбільш потрібні. Три машини додатково укомплектовані під потреби зимового періоду, що підвищує ефективність порятунку цивільних та військових в умовах дощу, льоду, хурделиці, опадів чи ожеледиці.