Концертний тур Oasis надихнув Lidl стати лейблом курток
02 Лип 2025, 17:28

Концертний тур Oasis надихнув Lidl стати лейблом курток

Напередодні концертного туру гурту Oasis мережа супермаркетів Lidl випустила літню куртку під кумедним лейблом «Lidl by Lidl».

Куртка, що стала центральною фігурою муралу на Мейн-роуд у Манчестері, має охолоджувальні кишені та застібку-блискавку для відкривачки.

Поки ажіотаж навколо туру стає дедалі гучнішим, Lidl застрибнув на потяг ностальгії з літньою новинкою, яка наполовину є мерчем бритпопу, а наполовину — практичним концертним жилетом.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

В іншому місці, на фасаді супермаркету Lidl у Манчестері встановили блакитну дошку на честь концерту, який Ліам Галлагер «майже» зіграв там. Тоді Ліам пожартував, що якщо його виступ у міській концертній залі Co-Op Live Arena не буде вчасно організований, то йому доведеться грати в Lidl.

Ці маркетингові активації стали продовженням нещодавньої кампанії мережі супермаркетів Aldi, яка перейменувала свій магазин у Прествічі на Aldeh на честь Oasis з нагоди довгоочікуваних концертів гурту.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео