30 Кві 2024, 10:09

Просування інтимної продукції на ринку в Україні: як досягти успіху

Індустрія інтимних товарів набирає обертів: дедалі більше людей долає нав’язані суспільством заборони, дозволяючи собі вільно вгамовувати природні сексуальні бажання. Конкуренція у сфері секс-продукції в Україні у продавців висока, тому дуже важливо правильно налагодити стратегію просування.

Як показують дослідження, багато магазинів інтим-товарів роблять типові помилки, тим самим зменшуючи оборот продукції та втрачаючи можливий прибуток. Нав’язлива реклама, що кричить, — поганий варіант для залучення тих, хто згодом може стати постійним клієнтом. Токсичні слогани з недвозначними натяками та надто відверті зображення можуть зацікавити цікавих, але серйозно така реклама ніколи не сприймається.

Особливості PR-ринку секс-товарів

Чимале значення має емоційне забарвлення гасел у рекламі потенційних покупців. Рекомендації від відомих та шановних персон — вдалий спосіб викликати у людей довіру до своєї продукції. Це необов’язково повинні бути мега-популярні особистості, головне — манери, що мають у своєму розпорядженні, і бажано відсутність в реноме побутових історій, що ганьблять гідність.

Перш ніж приступати до активного просування онлайн-магазину в інтернеті, слід продумати і встановити грамотну цінову політику, а також досягти максимально можливої якості товару, що продається. Сьогодні конкуренція в українських секс-шопах заснована не так на розкиді цін, як на ефективності та надійності пропонованих товарів.

Сайт з продажу інтимної продукції має бути не просто привабливим, але й давати користувачам максимально повну інформацію. Важливо продумати зручний функціонал, як це зроблено на сайті SexToys. Відвідувач, потрапляючи на будь-яку сторінку цього магазину, може з легкістю знайти потрібний йому товар, а також заглянути в блог для пошуку відповідей на запитання.

Принципи маркетингу: як швидко просувати інтимні товари

Правильна реклама — це найважливіший аспект у просуванні продукції, про яку далеко не всі мають уявлення. У рекламних банерах не варто використовувати незрозумілі для багатьох професійні слова, наприклад, докладно описувати функції девайсів. Якщо потенційний клієнт ніколи не користувався секс-іграшками, то захоплені вигуки про пульсацію чи ротацію нічого йому не скажуть. Важливо давати інформацію коротко та простими словами.

До закупівлі реклами також слід підійти відповідально. Вибираючи майданчики для розміщення, необхідно враховувати їхню тематику. Важливо не шокувати непідготовлену публіку рекламними пропозиціями. Популярних блогерів в Україні, які висвітлюють інтимні теми, поки що не так багато. Однак завжди можна знайти портали суміжної тематики, де реклама секс-товарів виглядатиме гармонійно і не залишиться непоміченою.

Привернути увагу можна і за допомогою власних подкастів. Розширення аудиторії викличе приплив нових клієнтів у магазин, навіщо потрібно регулярно створювати корисний контент. Необов’язково в підкастах робити пряму рекламу, можна просто розбирати нагальні питання на інтимні теми, ненав’язливо формуючи у глядачів бажання скористатися секс-товарами.

Головна умова просування — задоволення запитів клієнтів

Якою б оптимізованою не була реклама і скільки зацікавлених людей не відгукнулося б на неї, якщо товар у магазині не відповідає зазначеній якості, користі буде мало. Для успішного просування необхідно вивчати цільову аудиторію, щоб з того потоку тих, хто прийшов після реклами в магазин, хоча б деякі стали постійними клієнтами. Вибираючи аудиторію для розсилок, слід зважати на інтереси адресатів, тоді листи не відлетять у порожнечу.

Утримувати увагу відвідувачів онлайн секс-шопу потрібно не лише барвистим дизайном та представленою корисною інформацією, але також широким асортиментом продукції, щоб кожен міг легко вибрати для себе потрібний варіант. Функціонал сайту повинен забезпечувати швидке переміщення сторінками у зручному для користувача порядку. Інформація про новинки — також чудовий спосіб змусити відвідувачів затриматися на сторінці, а це часто призводить до здійснення покупок.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео