Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King
27 Тра 2024, 13:48

Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King

Коли людина їсть щось гостре, у неї зазвичай підвищується температура, що можна зафіксувати за допомогою тепловізійної камери.

У новій рекламній кампанії Burger King «Whopper Furioso» знімки наочно продемонстрували, що, коли люди їдять новий гострий воппер, призначений тільки для відчайдушних сміливців, вони починають просто «палати».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео