Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King
27 Тра 2024, 13:48

Знімки на тепловізійну камеру показали «палаючих» відвідувачів Burger King

Коли людина їсть щось гостре, у неї зазвичай підвищується температура, що можна зафіксувати за допомогою тепловізійної камери.

У новій рекламній кампанії Burger King «Whopper Furioso» знімки наочно продемонстрували, що, коли люди їдять новий гострий воппер, призначений тільки для відчайдушних сміливців, вони починають просто «палати».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину