В ефір вийшло ще одне реаліті-шоу знайомств за участю відомих зірок справжніх реаліті-шоу «Острів кохання», «Любов сліпа» і «Дім знаменитостей» тощо.
Серія нових англомовних та іспаномовних рекламних роликів постачальника віртуальних бездротових послуг Metro by T-Mobile демонструє учасників реаліті-шоу, яке тепер називається «Острів Нада-Яда». Створена агентством BarkleyOKRP, реклама містить сповіді, у яких учасники нарікають на стосунки, що починалися міцно, а потім занепали, у результаті чого їх ігнорують і піддають гостингу.
Серед зірок: Марко Донателлі з «Острова кохання», Лорен Спід-Гамільтон, Джессіка Вестал і Джанніна Гібеллі з «Любов сліпа», Аріадна Гутьєррес і Кловіс Ніеноу з «Дім знаменитостей».
Однак виявилося, що їхні любовні стосунки зіпсувалися не з іншим учасником, а з їхніми мобільними операторами, що спонукало їх перейти на новий тарифний план Metro Flex.
Перед запуском реклами конкурсанти рекламували шоу на своїх сторінках у соціальних мережах, розпалюючи розмови про те, чому ці учасники опинилися разом в одному місці.
Кампанія, яка транслюватиметься на національному телебаченні, у соціальних мережах, зовнішній рекламі та на радіо англійською та іспанською мовами, наслідує стиль кількох інших нещодавніх кампаній брендів, що імітують жанр реаліті-шоу. Наприклад, учасники фейкового реаліті-шоу «Hot & Toxic» розповіли про небезпеку природного газу.