Австралійсько-британський бренд купальників і аксесуарів для плавання Speedo — один з тих небагатьох брендів, сама назва якого може викликати глузування як синонім чоловічих плавок.
Тепер Speedo мудро спирається на власну славу, проводячи глобальну кампанію під назвою «Go Full Speedo». Створена агентством Mirimar, вона визнає вплив Speedo на людей і перетворює його на предмет гордості.
«Go Full Speedo» — це «заклик для плавців по всьому світу» і «спосіб мислення, який відображає повну відданість справі у воді та поза нею», як стверджують у бренді.
Це розумний підхід, який ґрунтується на тому, що не можна ігнорувати те, як люди сприймають бренд — добре чи погано — і що бренд може перетворити негатив на позитив, трохи змінивши перспективу. Мета — повернути австралійському бренду його спадщину та статус світової ікони.
У ролику з піснею гурту The Beefs, представленому якраз в олімпійський рік, знявся актор, відомий за роллю у серіалі «Дивні дива» Дейкр Монтгомері, каліфорнійська легенда скейтбордингу Пеггі Окі, а також зірки телешоу «Bondi Rescue».
«Go Full Speedo» втілює незламний дух, який живе в кожному з нас — непохитну рішучість скористатися кожною можливістю, як у воді, так і поза нею, і вийти на новий рівень, — сказав Саймон Брекон, старший віце-президент Speedo International. — Ми неймовірно раді запустити нову кампанію разом з такою зіркою, як Дейкр, та всіма нашими партнерами-спортсменами».
Реклама буде розміщена в США, Великобританії, Німеччині, Франції та Австралії, з акцентом на платне онлайн відео, канали інфлюенсерів, такі як Meta та TikTok, а також соціальні канали спортсменів.