Туристична компанія переосмислила правила безпеки на борту літака за допомогою кінематографічного ролика
26 Кві 2024, 15:41

Туристична компанія переосмислила правила безпеки на борту літака за допомогою кінематографічного ролика

TUI, найбільша міжнародна компанія з організації подорожей та відпочинку, і агенція Leo Burnett UK представили ролик про безпеку під час польотів «Safety: A Global Film».

Ролик оспівав улюблені напрямки TUI, пропонуючи розважальну альтернативу традиційному брифінгу з безпеки, переосмислюючи його крізь призму світового кінематографу.

Реклама показала пасажирку та її співучасника — стюарда — через різні ролі в таємничих локаціях. Усе це відбувалось під час пояснення правил пристібання ременів безпеки, переведення пристроїв у режим польоту та укладання багажу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Марк Елвуд, креативний директор Leo Burnett UK, сказав: «Чудовий бриф. Ця робота був справжньою працею любові від нашої блискучої команди TUI. Надихаючись популярними кіножанрами з усього світу, увага до деталей, майстерність і гумор, сподіваємося, розважать і проінформують нашу аудиторію в рівній мірі. Будь ласка, пристебніть ремені безпеки і будьте уважні до кінця фільму».

Тобі Хоррі, глобальний бренд і контент-директор TUI Group, додає: «Інструктаж з безпеки є невід’ємною частиною будь-якого польоту, і пасажири приділяють йому найпильнішу увагу. Немає кращого способу досягти цього, ніж блискуче створений і захоплюючий ролик — і я в захваті від кінцевого результату».

«Safety: A Global Film» знімався на борту всіх літаків TUI Boeing 787 Dreamliner, а також окремих літаків Boeing 737 на більшості європейських ринків.

Щоб забезпечити релевантність на всіх ринках, агенція Leo Burnett UK співпрацювала з місцевими агентствами Publicis Groupe над транслюванням. У результаті було створено 28 різних версій ролика вісьмома різними мовами, кожна з яких точно і достовірно відтворює оригінальний матеріал.

Розкажіть друзям про новину