Презентація у Canva перетворилася на японський бойовик у гумористичному ролику
10 Кві 2024, 15:59

Презентація у Canva перетворилася на японський бойовик у гумористичному ролику

Пародію на фільм про мафію можна дивитися. Демонстрація того, як легко користуватися платформою графічного дизайну Canva, — не дуже. Тож рекламна агенція UltraSuperNew Tokyo обрала перший варіант.

Кампанія «Make It Unbelievable» представлена пародійним роликом з участю японських знаменитостей Кітано Такесі, всесвітньо відомого автора комедій та бойовиків, та японського режисера та актора Гекідана Хіторі, обраних за їхні відомі екранні образи. Ці образи використовуються для загострення пародії.

Франсуа Клавері, креативний директор групи в UltraSuperNew Tokyo, прокоментував: «Напевно, нікому не прийде в голову сумніватися в тому, що говорить Такеші Кітано, ніколи… Але для цієї кампанії нам потрібен був хтось, хто міг би це зробити, і Гекідан Хіторі взявся за це для команди. Ми та наші юристи просто щасливі, що він залишився неушкодженим.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія «Make It Unbelievable» транслюється на національному японському телебаченні, YouTube та в соціальних мережах, медіа-компанія IREP Co, Ltd.

Розкажіть друзям про новину