Пародію на фільм про мафію можна дивитися. Демонстрація того, як легко користуватися платформою графічного дизайну Canva, — не дуже. Тож рекламна агенція UltraSuperNew Tokyo обрала перший варіант.
Кампанія «Make It Unbelievable» представлена пародійним роликом з участю японських знаменитостей Кітано Такесі, всесвітньо відомого автора комедій та бойовиків, та японського режисера та актора Гекідана Хіторі, обраних за їхні відомі екранні образи. Ці образи використовуються для загострення пародії.
Франсуа Клавері, креативний директор групи в UltraSuperNew Tokyo, прокоментував: «Напевно, нікому не прийде в голову сумніватися в тому, що говорить Такеші Кітано, ніколи… Але для цієї кампанії нам потрібен був хтось, хто міг би це зробити, і Гекідан Хіторі взявся за це для команди. Ми та наші юристи просто щасливі, що він залишився неушкодженим.
Кампанія «Make It Unbelievable» транслюється на національному японському телебаченні, YouTube та в соціальних мережах, медіа-компанія IREP Co, Ltd.