Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії
01 Кві 2025, 16:42

Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії

Щоб підкреслити свою фінансову експертизу від Morgan Stanley, торговельна та інвестиційна компанія E-Trade запустила ексцентричну та гумористичну нову рекламу.

Ролик під назвою «Call of the Wild» розповідає про сім’ю, яка вирушає на спокійну прогулянку на човні, сподіваючись побачити диких тварин.

Поки вони сканують горизонт у пошуках будь-яких ознак морського життя, мати несподівано бере справу в свої руки, видаючи напрочуд реалістичний і гортанний моржовий крик. Її первісний вокал відлунює над водою, залишаючи її чоловіка і маленького сина в приголомшеній тиші. Їхні широко розплющені очі відображають суміш невіри, захоплення і цілковитої розгубленості, коли вони усвідомлюють, що вона володіє прихованим і досить своєрідним талантом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У заяві бренду сказано: «Це все одно, що дізнатися, що ваша дружина вільно розмовляє моржевою мовою — несподівано… але безперечно круто».

Розкажіть друзям про новину