Вперше за кілька років в Україні стартує зарплатне дослідження у креативній сфері. Його ініціювала агенція Idealers спільно з Всеукраїнською рекламною коаліцією, адже на відміну від IT, де такі дані оновлюються регулярно, у креативній сфері такої культури немає.

Чому це важливо?
Прозорість зарплат допомагає спеціалістам адекватно оцінювати свою вартість на ринку, а компаніям — вибудовувати справедливу систему оплати праці. Наразі кожен орієнтується або на власні припущення, або на старі дані, що втратили актуальність.
Аби участь у дослідженні була приємнішою, організатори заколабились із CASES та SKVOT. Хто витратить 5 хвилин свого часу — мають можливість отримають доступи до окремих лекцій для креаторів for free. Заповнити анкету можна тут.