Італійці терпіли всілякі наруги над своєю кухнею заради ф’южн-трендів. Польський бренд макаронних виробів Lubella та агентство Feeders створили абсолютну нескромність, випустивши лімітовану лінію десертів — макаронів, натхненну відомими італійськими стравами.
Macaroni Macarons представляє французький десерт, макарони, з нетрадиційними смаками: спагеті болоньєзе, фузілі із соусом песто та мак енд чіз. Це стало сміливим кроком від Lubella як лідера ринку макаронних виробів у Польщі.
Зважаючи на репутацію Lubella як ініціатора грайливих і розважальних кампаній, Feeders активно зіронізували, що найпопулярніший бренд макаронних виробів у країні — польський, а не італійський.

Цьогорічна кампанія є продовженням попередньої першоквітневого трюку бренду, який представив макарони Macaroni Macarons у рамках конкурсу у соціальних мережах на винайдення нового оригінального смаку. Крім того, що за 24 години було отримано понад 1 600 заявок та охоплено понад 5,5 млн. користувачів в Інтернеті, активація викликала сотні запитів від людей на придбання макаронів.
Щоб створити ажіотаж до дати запуску, агентство залучило групу фуд-інфлюенсерів для дегустації нових смаків макаронів та просування у TikTok та Instagram.