Бренд макаронних виробів представив десерти зі смаками італійської пасти
01 Кві 2025, 14:24

Бренд макаронних виробів представив десерти зі смаками італійської пасти

Італійці терпіли всілякі наруги над своєю кухнею заради ф’южн-трендів. Польський бренд макаронних виробів Lubella та агентство Feeders створили абсолютну нескромність, випустивши лімітовану лінію десертів — макаронів, натхненну відомими італійськими стравами.

Macaroni Macarons представляє французький десерт, макарони, з нетрадиційними смаками: спагеті болоньєзе, фузілі із соусом песто та мак енд чіз. Це стало сміливим кроком від Lubella як лідера ринку макаронних виробів у Польщі.

Зважаючи на репутацію Lubella як ініціатора грайливих і розважальних кампаній, Feeders активно зіронізували, що найпопулярніший бренд макаронних виробів у країні — польський, а не італійський.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цьогорічна кампанія є продовженням попередньої першоквітневого трюку бренду, який представив макарони Macaroni Macarons у рамках конкурсу у соціальних мережах на винайдення нового оригінального смаку. Крім того, що за 24 години було отримано понад 1 600 заявок та охоплено понад 5,5 млн. користувачів в Інтернеті, активація викликала сотні запитів від людей на придбання макаронів.

Щоб створити ажіотаж до дати запуску, агентство залучило групу фуд-інфлюенсерів для дегустації нових смаків макаронів та просування у TikTok та Instagram.

Розкажіть друзям про новину