METRO Україна продовжує розвивати концепцію Оптокультури — системи правил і механік, що роблять оптові покупки вигідними та зрозумілими. Нову рекламну кампанію, яка пояснює, як це працює, розробила креативна агенція I AM IDEA, а продакшном займалася команда NO STARS.
Ще до запуску цієї кампанії METRO Україна реалізовувало низку ініціатив, спрямованих на залучення клієнтів до оптових покупок. Водночас частина авдиторії, яка пропустила ці точкові активації, продовжувала сприймати опт, як складний процес, орієнтований лише на бізнес. Тому новий кампейн мав не просто прокомунікувати про чергові знижки, а загалом об’єднати всі ці активності під єдиною концепцією Оптокультури, створюючи для споживачів зрозумілий та чіткий меседж, що опт може бути як для дому так і для робочих закупів.
«Оптокультура — це не просто набір акцій, а спосіб мислення. Ми хотіли показати, що її механіка працює за простими і зрозумілими принципами, і щоб це запам’яталося. Тому в основі кампанії — гумор, перебільшення та повтори, які працюють як меми. Якщо почуєте слово «Оптокультура» 20 разів — знайте, що так і задумано», — поділився Михайло Новіков, креативний копірайтер I AM IDEA.
«Ми зробили так, щоб кампанія не лише пояснювала вигоду, а й мала свій впізнаваний стиль. Саме тому використовували стилістику старих сіткомів із двоголосим перекладом — це створює легку іронічну атмосферу. А роль гіда у світ Оптокультури виконав Олексій Якутов — відомий шеф-кухар та телеведучий, який не лише знається на кухні, а й точно знає, як купувати вигідно», — додає Пилип Білянський, креативний лід I AM IDEA.