Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas
01 Кві 2025, 15:27

Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas

У сезоні весна/літо 2025 adidas Originals змінює фокус — від вшанування своєї культурної спадщини до натхнення майбутніх поколінь через кампанію «The Original», побудовану на потужній ідеї: революційні зміни починаються з однієї людини.

У центрі кампанії — три моделі, що продовжують прокладати шлях для тисяч шанувальників у культурі: Superstar II, Handball Spezial і Samba OG.

В Україні героями «The Original» стали співачка Кажанна та гурт Ziferblat — голоси нової хвилі незалежної сцени.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кажанна пише поп-музику, з елементами хіп-хопу та R&B, створюючи глибоко особисту й атмосферну музику.

Ziferblat — це тонкий баланс між самобутністю, легкістю та мультиінструменталізмом, який робить музику гурту особливою. 

Для них бути The Original означає залишатися вірними собі, не підлаштовуючись під шаблони.

Нова колекція adidas Originals доступна з 1 квітня на cайті та у вибраних магазинах бренду.

Розкажіть друзям про новину