Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas
01 Кві 2025, 15:27

Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas

У сезоні весна/літо 2025 adidas Originals змінює фокус — від вшанування своєї культурної спадщини до натхнення майбутніх поколінь через кампанію «The Original», побудовану на потужній ідеї: революційні зміни починаються з однієї людини.

У центрі кампанії — три моделі, що продовжують прокладати шлях для тисяч шанувальників у культурі: Superstar II, Handball Spezial і Samba OG.

В Україні героями «The Original» стали співачка Кажанна та гурт Ziferblat — голоси нової хвилі незалежної сцени.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кажанна пише поп-музику, з елементами хіп-хопу та R&B, створюючи глибоко особисту й атмосферну музику.

Ziferblat — це тонкий баланс між самобутністю, легкістю та мультиінструменталізмом, який робить музику гурту особливою. 

Для них бути The Original означає залишатися вірними собі, не підлаштовуючись під шаблони.

Нова колекція adidas Originals доступна з 1 квітня на cайті та у вибраних магазинах бренду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео