Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas
01 Кві 2025, 15:27

Співачка Кажанна та гурт Ziferblat стали обличчями кампанії adidas

У сезоні весна/літо 2025 adidas Originals змінює фокус — від вшанування своєї культурної спадщини до натхнення майбутніх поколінь через кампанію «The Original», побудовану на потужній ідеї: революційні зміни починаються з однієї людини.

У центрі кампанії — три моделі, що продовжують прокладати шлях для тисяч шанувальників у культурі: Superstar II, Handball Spezial і Samba OG.

В Україні героями «The Original» стали співачка Кажанна та гурт Ziferblat — голоси нової хвилі незалежної сцени.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кажанна пише поп-музику, з елементами хіп-хопу та R&B, створюючи глибоко особисту й атмосферну музику.

Ziferblat — це тонкий баланс між самобутністю, легкістю та мультиінструменталізмом, який робить музику гурту особливою. 

Для них бути The Original означає залишатися вірними собі, не підлаштовуючись під шаблони.

Нова колекція adidas Originals доступна з 1 квітня на cайті та у вибраних магазинах бренду.

Розкажіть друзям про новину