Кондитерська компанія Tony’s Chocolonely випустила адвент-календар, щоб привернути увагу до проблем шоколадної індустрії.
Розгорнувши упаковку, можна помітити, що плитки нерівномірно сегментовані, що символізує нерівність, з якою стикаються фермери, які вирощують какао.
Цю сувору правду розповідають навіть на різдвяних календарях бренду — і це не має значення, якщо йдеться про святковий сезон.
Як показано в новому відео TikTok підприємця Макса Клименка, Tony’s Chocolonely залишила одне віконце свого календаря порожнім, щоб пролити світло на гіркий бік виробництва шоколаду. Це не випадок забутих кондитерських виробів, а навмисна пауза у зворотному відліку часу до Різдва, і все заради того, щоб висвітлити нечесні методи роботи.
Сюжет висвітлив тяжку долю 1,56 мільйона дітей, які нелегально працюють на плантаціях какао в Гані та Кот-д’Івуарі.
@maxklymenko Crazy reason behind the UNEVEN shape of this chocolate bar 🍫 Merry Christmas 🎄 #learnontiktok #business #brands #interesting #marketing ♬ original sound – Max Klymenko
Незважаючи на це, компанія врівноважила похмуре послання солодким кінцем, підкинувши по дві цукерки у комірки за 9 та 24 грудня. Загалом 25 цукерок, виготовлених за принципами справедливої торгівлі, помістилися у 24 віконцях.
Початкова реакція була неоднозначною: покупці у Великій Британії відзначили розчарування, яке відчули їхні молодші діти, коли зрозуміли, що одне віконце порожнє. Незважаючи на те, що Tony’s Chocolonely виправила плутанину і вибачилася, вона не прикрашає дійсність і навіть відправила адвент-календар в інші країни світу.
Сама назва «Tony’s Chocolonely» говорить про місію бренду, передаючи ізоляцію, яку відчував засновник Теун ван де Кекен, коли розпочав свій хрестовий похід за вільний від рабства шоколад. З роками те, що почалося як самотня боротьба, надихнуло ширший рух за етичне виробництво шоколаду.