За даними дослідження State of PR, головним фокусом PR-фахівців із початком повномасштабного вторгнення стало розроблення стратегії та побудова зв’язків із медіа. Сьогодні перед українським бізнесом стоять наступні комунікаційні виклики:
- Як будувати довгострокові активності, коли планувати просто неможливо?
- Як комунікувати, щоб доносити важливі сенси і не потрапити до скандалу?
- Якою має бути кризова комунікація?
Саме тому головною темою цьогорічного офлайн PR-марафону буде реновація комунікацій. 8 листопада понад 15 комунікаційних фахівців топових брендів допоможуть знайти рішення викликам, що стоять перед кожною українською компанією, та сформувати власну комунікаційну стратегію на 2024 рік. Організатори заходу — бізнес/медіа бюро еkonomika+ та онлайн-медіа про про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua.
Дізнайтеся більше інформації тут.
Серед спікерів:
- Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR
- Ксенія Тюрікова, Head of Public Relations and Employer Branding FAVBET
- Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing INTERTOP Ukraine
- Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
- Катерина Співакова, керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel
- Саша Фідкевич, бізнес-консультантка, експертка з розвитку бренді
- Алла Позичанюк, керівниця PR-відділу Фармак
- та ще 10+ спікерів
Поговоримо про:
- Антикриз нон-стоп: як вижити попри все
- Якими мають бути комунікації брендів під час війни — погляд української маркетинг-спільноти та споживачів
- Як особистий бренд став фінансовою пірамідою сьогодення
- Як робити проєкти, які прийме інфополе: поради по виживанню ідей в наших реаліях
- Чи потрібна комунікація, коли твої речі носять Зеленський, Федоров, Шевченко
- Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу
- та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!
Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів. Головне видання про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua відзначить найкращі PR-кейси.
Зараз діє спеціальна вартість участі. Реєструйтеся тут за вигідною ціною та прокачайте свою PR-стратегію всього за один день.
Долучайтеся до PR марафону, аби вивести бізнес на новий рівень комунікацій з урахуванням контексту війни.
Технологічний партнер — FAVBET.
Фінансовий партнер — ПУМБ.