Супермодель Наомі Кемпбелл тепер має ще один титул — креативний директор. За кілька днів до офіційного старту нью-йоркського Тижня моди Кемпбелл продемонструвала колекцію одягу для бренду PrettyLittleThing, створену у співпраці з дизайнерами Едвіном Томпсоном та Віктором Анате.
Колекція складається із 70 міні-суконь, пальт зі штучного хутра, елегантних брючних костюмів і блискучих аксесуарів.
«PrettyLittleThing — це компанія, яка охопила аудиторію по всьому світу. Завдяки стрімінгу ви також можете робити шоу де завгодно в наші дні. До того ж, я прожила в Нью-Йорку більшу частину свого життя, хоча я британка», — каже Кемпбелл.
Коли в червні колекція була вперше анонсована, вона викликала неоднозначну реакцію з боку модних експертів та прибічників сталого розвитку, які поставили під сумнів рішення супермоделі співпрацювати з компанією швидкої моди PrettyLittleThing. Але Кемпбелл вважає, що величезне охоплення PLT, бренд має 18,1 мільйона користувачів Instagram по всьому світу, має вирішальне значення для поширення інформації про такі таланти, як Томпсон і Анате.
«Я познайомилася з Умаром Камані, співзасновником PrettyLittleThing, і мені сподобалося, що він прийняв моє бажання працювати з молодими талантами і ділитися платформою. І ось ми тут!» — проголосила Кемпбелл.
Ціни на колекцію починаються від $10.