Жителі Гани стали героями нової кампанії Converse
04 Вер 2023, 16:05

Жителі Гани стали героями нової кампанії Converse

Креативний директор футбольного клубу «Арсенал» TJ Sawyerr об’єднався з брендом взуття Converse та брендом одягу END., щоб відзначити ганську культуру через призму легендарних кед Converse Chuck 70.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений tJ (@tj.saw1)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для кампанії під назвою «Let The Black Star Shine» TJ Sawyerr відвідав свою рідну Аккру, де разом із місцевим фотографом Джудом Ларті протягом двох років знімав глибини міста.

Cерія знімків підкреслює ганський спосіб життя і прагне кинути виклик стереотипам і дезінформації, що оточують африканську культуру, зосереджуючись на темах спільноти, сім’ї та радості. На фото можна побачити, як носять Converse у різних ситуаціях: від боксу на пляжі до відпочинку з друзями.

Розкажіть друзям про новину