Під час літніх канікул туристи поїдуть до музеїв по всій Європі, щоб побачити такі відомі витвори мистецтва, як «Мона Ліза» да Вінчі. Авіалінії Великої Британії EasyJet та креативне агентство VCCP London перевернули сценарій, уявляючи, як знакові картини та скульптури оживають і вирушають у власну відпустку.
Кампанія представлена 30-секундним роликом «Get Out There», героями якого стали Мона Ліза, Мислитель Родена, Давид Мікеланджело та героїня картини Вермеєра.
«Щоб швидко донести ідею, нам потрібно було, щоб наш акторський склад був культовим і миттєво впізнаваним, — розповіли креатори VCCP. — Ми обрали персонажів, які живуть у Європі, щоб показати їх у несподіваних місцях, завжди у місцях, куди літає easyJet».
Кампанія триватиме вісім тижнів на ключових ринках easyJet у Великобританії, Франції, Італії, Швейцарії, Німеччині, Нідерландах та Португалії.