Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
21 Лис 2024, 15:41

Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями

Український бренд одягу RITO підтримав соціально-інформаційну кампанію «Дай добра мені, людині», ініційовану телеканалом «1+1 Україна». 

Мета проєкту — сприяти формуванню інклюзивного, безбарʼєрного суспільства, збільшувати толерантність та наголошувати на важливості підтримки людей з інвалідністю та ментальними порушеннями.

У межах соціально-інформаційної кампанії бренд RITO створили лімітовану колекцію теплих шарфів, абсолютно увесь прибуток з яких буде передано на благодійність — більша частина коштів з продажу буде спрямована на потреби ГО «Бачити серцем». Також частину коштів планується передати на допомогу художниці, що працювала над принтом шарфу. Місією організації є створення умов для гідного майбутнього людей з інвалідністю в Україні. Проєкт було реалізовано у співпраці з телеканалом «1+1 Україна».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожен шарф прикрашений серцями, малюнками однієї з героїнь проєкту — Насті Кравчук. Зображення сердець, які створила дівчина, були представлені у вигляді вишивки у цьогорічному павільйоні України на Венеційській бієнале. Серця на шарфі натхнені особистими переживаннями та висловлюють любов Насті до світу і до коханого, який перебуває в іншій країні.

Шарфи можна придбати на сайті бренду RITO. 

Розкажіть друзям про новину