Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
21 Лис 2024, 17:19

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат

Автомобільний бренд Suzuki та креативна агенція ATime&Place створили Індекс Suzuki — фінансове порівняння між вартістю своїх автомобілів та предметів повсякденного вжитку в перерахунку на кілограм.

Наприклад, споживачі можуть бути здивовані, дізнавшись, що вартість молодого шпинату зараз вища, ніж Suzuki Vitara за кілограм.

У той час, коли вартість життя зростає, кампанія має на меті продемонструвати, що вартість «справжнього життя» насправді стала нижчою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Індекс Suzuki буде представлений в рамках інтегрованої кампанії на телебаченні, в Інтернеті, на зовнішніх носіях, радіо, в PR, друкованих виданнях і в точках продажу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео