Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
21 Лис 2024, 17:19

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат

Автомобільний бренд Suzuki та креативна агенція ATime&Place створили Індекс Suzuki — фінансове порівняння між вартістю своїх автомобілів та предметів повсякденного вжитку в перерахунку на кілограм.

Наприклад, споживачі можуть бути здивовані, дізнавшись, що вартість молодого шпинату зараз вища, ніж Suzuki Vitara за кілограм.

У той час, коли вартість життя зростає, кампанія має на меті продемонструвати, що вартість «справжнього життя» насправді стала нижчою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Індекс Suzuki буде представлений в рамках інтегрованої кампанії на телебаченні, в Інтернеті, на зовнішніх носіях, радіо, в PR, друкованих виданнях і в точках продажу.

Розкажіть друзям про новину