Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
21 Лис 2024, 14:47

Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва

Британська паб-компанія Stonegate Group та пивний бренд Heineken UK запустили кампанію «Pub Alone».

Вона має на меті ініціювати змістовні розмови про самотність та заохотити людей до спілкування та побудови нових стосунків у безпечній, гостинній атмосфері пабів під час святкових днів.

Хоча Різдво часто асоціюється з радістю та святкуванням, багато людей відчувають самотність у цей сезон. Ця проблема стосується не лише старших поколінь: люди у віці 16-29 років більш ніж удвічі частіше повідомляють про відчуття самотності, ніж ті, кому за 70.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рамках кампанії «Pub Alone» Stonegate Group та Heineken UK працюють над створенням безпечних, інклюзивних просторів, де люди різного віку можуть відчути тепло і дух спільноти великого британського пабу, допомагаючи об’єднати людей у цю пору року.

В основі кампанії «Pub Alone» лежить застосунок Stonegate MiXR, який з’єднує людей з найближчими закладами Stonegate і пропонує ексклюзивні пропозиції, сезонні винагороди та безкоштовний напій при завантаженні. Він покликаний об’єднати людей, щоб вони могли насолоджуватися спільними враженнями і створювати незабутні спогади — цінності, які ідеально відповідають місії кампанії — сприяти налагодженню зв’язків і допомагати людям, які відчувають себе самотніми в цей святковий сезон.

Розкажіть друзям про новину