Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
21 Лис 2024, 14:47

Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва

Британська паб-компанія Stonegate Group та пивний бренд Heineken UK запустили кампанію «Pub Alone».

Вона має на меті ініціювати змістовні розмови про самотність та заохотити людей до спілкування та побудови нових стосунків у безпечній, гостинній атмосфері пабів під час святкових днів.

Хоча Різдво часто асоціюється з радістю та святкуванням, багато людей відчувають самотність у цей сезон. Ця проблема стосується не лише старших поколінь: люди у віці 16-29 років більш ніж удвічі частіше повідомляють про відчуття самотності, ніж ті, кому за 70.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рамках кампанії «Pub Alone» Stonegate Group та Heineken UK працюють над створенням безпечних, інклюзивних просторів, де люди різного віку можуть відчути тепло і дух спільноти великого британського пабу, допомагаючи об’єднати людей у цю пору року.

В основі кампанії «Pub Alone» лежить застосунок Stonegate MiXR, який з’єднує людей з найближчими закладами Stonegate і пропонує ексклюзивні пропозиції, сезонні винагороди та безкоштовний напій при завантаженні. Він покликаний об’єднати людей, щоб вони могли насолоджуватися спільними враженнями і створювати незабутні спогади — цінності, які ідеально відповідають місії кампанії — сприяти налагодженню зв’язків і допомагати людям, які відчувають себе самотніми в цей святковий сезон.

Розкажіть друзям про новину