25 Лип 2023, 13:05

Мона Ліза, Давид Мікеланджело та інші твори мистецтва пішли у відпустку

Під час літніх канікул туристи поїдуть до музеїв по всій Європі, щоб побачити такі відомі витвори мистецтва, як «Мона Ліза» да Вінчі. Авіалінії Великої Британії EasyJet та креативне агентство VCCP London перевернули сценарій, уявляючи, як знакові картини та скульптури оживають і вирушають у власну відпустку.

Кампанія представлена 30-секундним роликом «Get Out There», героями якого стали Мона Ліза, Мислитель Родена, Давид Мікеланджело та героїня картини Вермеєра.

«Щоб швидко донести ідею, нам потрібно було, щоб наш акторський склад був культовим і миттєво впізнаваним, — розповіли креатори VCCP. — Ми обрали персонажів, які живуть у Європі, щоб показати їх у несподіваних місцях, завжди у місцях, куди літає easyJet».

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Кампанія триватиме вісім тижнів на ключових ринках easyJet у Великобританії, Франції, Італії, Швейцарії, Німеччині, Нідерландах та Португалії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео