Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
21 Лис 2024, 16:53

Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи

Школа — універсальний досвід, який усіх єднає. Це години за кухонним столом над домашкою, батьківські чатики і хвилювання за їхніх дітей, ким же стати після закінчення старших класів.

Наразі в Україні триває шкільна реформа від Міністерства освіти і науки, яка дасть більше простору та вибору майбутніх професій для учнів: уже в 2027 році десяті класи підуть в оновлену старшу школу, де зможуть вільно обирати, що їм вивчати. 

Щоб підсилити видимість реформи, комунікаційна агенція plusone social impact розробила і запустила бренд «Профільна», що пояснює ключові шкільні нововведення, про які мріяло чи не кожне покоління українців.

Завдання та виклики комунікації

Бренд та комунікація «Профільної» побудовані довкола найважливішої зміни, яку несе оновлена старша школа — невдовзі діти разом зі своїми батьками зможуть самі обирати, що вивчати. Реформа є необхідністю, щоб краще підлаштуватися під потреби сучасних дітей і дати їм більше можливостей розвиватися у вибраному напрямку. 

Першим кроком було зробити так, аби і майбутні старшокласники, і їхні батьки знали про цю можливість. Другий крок — розібратися, як працює механізм вибору і що від нього залежить. Саме на цьому і побудована комунікація «Профільної». В агенції вирішили зосередити брендинг реформи на цінності та можливостях, які вона принесе для школярів: вони матимуть кращу освіту і більше свободи, а батьки — впевненості у майбутньому для своїх дітей, яке можна буде серйозно планувати уже в 10-12 класах. До того ж, такий підхід спрощує підготовку до самих змін, які часто викликають закономірний опір, адже перебудуватися на нові рейки не завжди просто. 

Батьки стали ключовою аудиторією комунікації — саме вони допомагають своїм дітям ухвалювати важливі рішення. Реформу вирішили показати крізь призму історій підлітків, адже саме вони передусім відчують шкільні зміни на власному досвіді. Емоційний ролик-маніфест розповідає про захоплення школярів, які зможуть їх ще більше розкрити з реформою: від любові до вивчення мов, фізичних експериментів до справжнього таланту лагодити складні механізми. Таким чином батьки зможуть впізнати у портретах дітей своїх власних — зі своїми талантами, пристрастю і жагою до навчання.

Легка комунікація легка адаптація до реформи

Будь-яка реформа потребує зворотнього звʼязку і постійної комунікації, аби ці зміни було легше прийняти та запроваджувати. Для цього у «Профільній» використовують діалог як основний елемент комунікації — насамперед між міністерством та спільнотою батьків. В агенції таким чином вирішили показати підхід міністерства «здорової людини», де присутні відкритість та взаєморозуміння замість спуску правил згори-вниз.

Саме діалог втілений в усіх складових кампанії: від айдентики, банерів та дописів у соцмережах до лендингу «Профільної» на сайті міністерства освіти, де можна знайти відповіді на найпоширеніші питання про нововведення.

Розкажіть друзям про новину