У антиутопічній рекламі бренду Waterdrop люди, на головах яких є пляшка з газованим напоєм, займаються своїми повсякденними справами. «Це історія про світ, проклятий цукровим пластиком, де індустрія перетворила хорошу воду на щось, ну, інше». — сказав голос за кадром.
Ролик презентує продукт бренду — крихітні кубики без цукру призначенні для приготування напоїв. Вони створені на основі екстрактів рослин і фруктів та мають натуральний смак.
Waterdrop стверджує, що при виготовленні цих кубиків використовується на 98% менше пластику та значно зменшується вуглецевий слід у порівнянні з виробництвом звичайних напоїв у пляшках.
Компанія Waterdrop розпочала свою діяльність в Австрії п’ять років тому і застосувала цікавий підхід до просування в категорії, яка часто може бути досить шаблонною. Режисером цієї реклами, яка зачіпає як питання екології, так і споживання цукру, виступив Макс Мілліс, а за креативом стояло рекламне агентство Jung Von Matt.