Argos позиціонує себе як універсальний магазин, де можна купити все — від техніки до товарів для дому та побуту, у рамках нової бренд-платформи, яка представила історію, розказану пластиковою лялькою Конні та іграшковим динозавром Тревором. Креативна студія Untold Studios втілила цей веселий підхід у життя у рамках загальнобританської кампанії у телебаченні, пресі, соціальних мережах та зовнішніх носіях.
У кампанії «There’s More to Argos» рітейлер звернувся до маркетингової компанії The&Partnership, щоб продемонструвати повний асортимент товарів, доступних для купівлі, у рамках зусиль, спрямованих на зміну сприйняття асортименту та якості своєї пропозиції.
Про це розповіла серія роликів, у яких допитливі іграшки з дитячим захопленням досліджують навколишній світ, юзаючи різноманітні товари.
Роб Квотермейн, керівник маркетингових кампаній в Argos, сказав: «Використовуючи наших нових грайливих бренд-амбасадорів, щоб продемонструвати широту нашого асортименту, ми сподіваємося позиціонувати Argos як найзручніше місце для покупців, де вони зможуть придбати все, що вони люблять і потребують, від новітніх технологій до стильних товарів для дому та меблів, і все це за чудовими цінами».
Тобі Аллен, виконавчий креативний директор The&Partnership, додав: «Один з найулюбленіших ритейлерів країни продає також товари для дорослих. Хто може краще донести це повідомлення, ніж самі іграшки? Розумна лялька та милий динозаврик — це нові обличчя Argos, які показують новий бік того, що він продає».