Маркетинг на ліжку: бренд матраців показав найкращі пози для сну
03 Лип 2025, 11:56

Маркетинг на ліжку: бренд матраців показав найкращі пози для сну

Бренди товарів для сну перетворили пошуки ідеальної пози для засинання на глобальний тренд. Креативна агенція GUT Toronto та бренд матраців Casper Canada дали людям привід розслабитися, щоб показати: ідеальний сон буває різним.

Рекламна кампанія «This is Perfect Sleep» — це монтаж щирої, безладної, але справжньої реальності сну. Ролик демонструє, що ідеальний сон трапляється саме тоді, коли ми перестаємо перейматися тим, як виглядаємо у цей момент.

Щоб підкреслити автентичність, серію кадрів ідеального сну на матраці та постільній білизні Casper зняли у реальних спальнях.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанію поширили по всій Канаді за допомогою телебачення, соцмереж та зовнішньої реклами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео